banner umno warning

Ikutsama

STATS

Related Posts with Thumbnails

Friday 20 January 2012

Today is Lastday untuk membuat rayuan

Today is last day untuk untuk Peguam Negara membuat rayuan atas keputusan Hakim Mahkamah tinggi membebaskan Anwar dari tuduhan liwat..
Seperti yg gua tulis sebelum ini..Peguam Negara Ghani Patail tidak mengambil port hal ini (buang masa) lebih-lebih lagi dah hampir nak sambut tahun baru china,adalah lebih baik Ghani Patail bercuti bersama keluarga daripada berjuang untuk bontot Sayfool yg busuk tu...kah kah kah

 Kalau saya nak buat rayuan ...selepas satu hari keputusan Mahkamah saya dah buat


     Kalau tiada rayuan akan malu lah keluarga saya

 Nampaknya sumpah laknat aku memakan diri.. aku bakal muflis









0 comments:

Design by CUPING MERAH Visit Original Post Cuping2 Template