Ikutsama

STATS

Related Posts with Thumbnails

Friday, 9 October 2009

UMNO KETANDUSAN PENYOKONG...DAH MULA BUAT HAL.

Sambutan penyokong- penyokong Umno untuk menghadiri ceramah agak kurang memuaskan dalam erti kata tak dak orang datang..kesiaannn..


Kemana pergi orang-orang umno di Bagang Pinang?
Ramai lagi penyokong Umno di Bagan Pinang?


Sebenarnya Umno sudah hilang penyokongnya di Bagan Pinang,mereka semua pi lepak kat ceramah Pakatan Rakyat...kita tak jemput,kita tak paksa,oleh kerana mereka datang... kita kana sambut dan kedatangan mereka di alu-alukan...


Dengan penyokong yang berkurangan inilah Umno dah mula main bangsat..
Bermacam-macam cara Umno buat bagi manarik pengunjung pergi ke ceramah mereka,termasuk la camni...


pergg!! senyum Isa Samad




Tadi sebelah kanan..ini sebbelah kiri lak..



TETAPI BILA CARA MACAM INI PUN TAK JALAN..MULALAH UMNO TUNJUKKAN KEKAFIRANNYA...KEMPEN CARA BANGSAT,PENGECUT ,BACUL,TAK DAK TELOQ,PERGI DENGAN CARA MABUK...KALAU MATI TU KOMPOM MASUK....?PUKUL SANA,PUKUL SINI,BAKAR POSTER..


INILAH PERMAINAN UMNO YANG BACUL!!


SUKA-SUKA KORANG JER PUKUL SESAMA ISLAM
KENAPA UMNO DENGAN CINA DAN INDIA DIA ORANG TAKUT HAAA..?



CUPING : Umno samseng taik kucing

15 comments:

baginda® said...

umno bgsat... melayu makan melayu.. melayu pukul melayu... ngan kaum lain abis di jilat bontot... main kasar ye umno... jahat akan dibalas...

batara said...

Fakta hari ini:

1... PAS Pakatan Rakyat GAGAL mengemukakan salinan polis berhubung dakwaan penyokongnya ditetak dan dipukul hingga cedera seorang ahli Pergerakan Pemuda UMNO dalam insiden yang kononnya membabitkan 'pedang samurai' kelmarin, apabila pihak polis membuat siasatan.

2... Pengarah Pilihanraya Kecil Dewan Undangan Negeri (DUN) Bagan Pinang Pas, Salehuddin Ayub juga GAGAL mengemukakan nama lelaki yang kononnya cedera akibat ditetak itu.

3... Ketika mempertahankan tuduhan dan dakwaannya itu Salehuddin HANYA mengemukakan SALINAN laporan polis yang dibuat oleh salah seorang penyokong mereka yang MENDAKWA KERETANYA DIHALANG oleh petugas Barisan Nasional (BN).


4... Dalam laporan polis yang dikemukakan itu langsung TIDAK menyebut diserang menggunakan pedang samurai hingga cedera seperti yang di dakwa Naib Presiden Pas itu.

5... Polis telah meminta Salehuddin Ayub serta penulis portal berita Malaysian Insider (TAJAAN YAHUDI) dan Harakah Daily tampil memberi keterangan berhubung dakwaan yang mengelirukan kononnya penyokong parti itu dikasari dan diserang oleh ahli UMNO hingga mendatangkan kecederaan. (soal jawap masih diteruskan, dan diberitahu mereka tekencit dan terkucil serta terketar2 menjawap soalan)

6... Ketua Polis Negeri Sembilan, Datuk Osman Salleh berkata, dalam BLOG PEMBANGKANG menunjukkan Salehuddin telah memegang sekeping gambar berkaitan kejadian itu dengan gambaran kecederaan yang teruk ke atas mangsa.

7...Tetapi kata beliau, gambar mangsa cedera yang ditunjukkan oleh Salehuddin dan disiarkan dalam kedua-dua portal berita itu BERBEZA dengan orang yang dilaporkan kepada polis


siapa yang mabuk...? pemimpin PR dan konco2 nya
- saya x salahkan cuping, kerana beliau hanya hasil pencacai yang berjaya dibodohkan pemimpin mereka

CUPING MERAH said...

BUAT APA NAK BUKTI...SEMUA ADA KAT POLIS..

batara said...

Jadi maknanya cuping tak dapat nak buktikan fakta disini lah ye?

Anda harus ingat, anda yang beria-ria memaparkan gambar2 pemuda tersebut kononnya diserang, maa anda seharusnya juga bertanggungjawap keatas semua apa yang telah anda lakukan.

Sekarang anda seperti melepas tangan demi menutup malu anda sendiri, dan kelemahan fakta anda, yang pd hakikatya provokasi lemah pembagkang. MEMALUKAN!

batara said...

Laporan polis yang ada itu langsung tidak menyebut diserang menggunakan pedang samurai hingga cedera seperti yang didakwa Naib Presiden Pas itu.

Salahuddin kata, Pas telah membuat 5 laporan dan salah satu daripada laporan itu dikatakan MENGANDUNGI nama lelaki yang dipukul.

Bagaimanapun, Salahuddin GAGAL mengemukakan nama mangsa yang ditetak dengan parang tersebut.

Malah laman web Harakah sendiri tidak meletakkan nama lelaki itu dan semalam dengan malunya HARAKAH telah menarik balik berita tersebut (delete) dari laman, kecuali gambar seorang lelaki yang luka di bahagian kepala.

Begitulah buktinya PAS dan PR berniat BERBOHONG kepada rakyat, namun paling memalukan apabila ada blogger perncacai PAS dan PR berterusan menerima fitnah tersebut sebagai fakta.

Yang pasti, terdapat lapuran polis yang dibuat oleh seorang penduduk Bagan Pinang, yang tinggal berhampiran dengan Masjid di Batang Pinang, yang telah dipukul terajang oleh Penyokong PAS hanya kerana penduduk tersebut menegur Penyokong PAS yang telah menyekat laluan kereta dihadapan rumahnya. MEMALUKAN BETUL..!

batara said...

Suka saya kemukakan fakta yang dikeluarkan oleh seorang Doktor Forensik yang telah memberi pandangan berdasarkan gambar yang dikemukakan oleh Salahudin.

Yang menarik katanya "....inilah yang pertama sekali dia pernah lihat betapa 'tahap kecederaan mangsa' tersebut tidak logik dan tidak sama dengan kerosakan tisu-tisu badan seseorang itu!....."

Fakta yang dikemukannya: ( disini saya sertakan fakta doktor tersebut berdasarkan gambar yang disertakan cuping di blog ini)

Jika merujuk kepada foto ini (merujuk foto pertama yg sertakan cuping diblog ini), kita akan lihat 2 set luka dan pengaliran darah ke bawah muka kerana graviti.

1. Set luka yang pertama ialah kening kiri si 'mangsa' dan satu lagi ialah di frontal head beliau.

2. Yang menghairankan penulis ialah si 'mangsa' ini turut mempunyai 2 set darah yang berlainan warna darah!

3. Darah yang mengalir daripada kening kiri beliau berwarna merah gelap.

4. Manakala darah yang mengalir daripada frontal head beliau berwarna merah terang.

5. Tidak ada di dalam dunia ini seorang manusia mempunyai 2 set warna darah yang berlainan kecuali jika darah tersebut dari salur arteri atau pun salur vein!

6. Tetapi jika merujuk kepada foto tersebut, luka di frontal head tersebut tidak mungkin hanya melukakan salur arteri sahaja.

7. Mungkin ada yang mengatakan bahawa pancaran cahaya dek flash kamera yang menyebabkan warna darah tersebut berlainan tetapi jika kita perhatikan dengan teliti, perbezaan warna darah bukan kerana cahaya flash kamera tetapi bergantung kepada set-set luka tersebut iaitu sama ada dari kening atau frontal head.

batara said...

Foto koyakkan baju (merujuk foto kedua yang disertakan cuping diblog ini) sungguh mencurigakan kerana :-

1. 2 kesan hirisan di baju tidak memberikan sebarang kesan luka kepada badan si 'mangsa'.

2. Tidak percaya dengan tompok-tompok darah di kedua-dua kesan koyak tersebut kerana tompok-tompok darah itu tidak memenuhi kedua-dua kesan koyak itu.

3. Logikkah tompok darah tanpa luka di badan si mangsa?

4. Jika tisu badan terhiris (luka dalam, bukan sekadar cakaran manja) maka sepatunya kesan darah kelihatan memanjang sepanjang hirisan, dan tompokkn darah akan berkumpul di bahagia bawah hirisan atas faktor graviti.


Katanya lagi ".....sebagai seorang doktor, kesimpulannya bahawa 2 kesan koyak dan 2 tompok darah di belakang si 'mangsa' itu tidak bersangkut paut atau mempunyai unsur-unsur pembohongan....."

Mungkin si 'mangsa' itu telah mendapatkan rawatan tetapi seperti kes 'mangsa tetak' yang melibatkan nyawa manusia akan melibatkan kes polis dibawah kanun jenayah berat, maka si 'mangsa' sepatutnya mendapatkan rawatan di hospital atau mana-mana klinik bertauliah.

Kita tentu ingat kes liwat Anwar Ibrahim yang mendapatkan rawatan di Hospital Pusrawi tetapi dirujuk ke Hospital kerajaan kerana kes tersebut akan melibatkan kes polis.

Tetapi yang menambah kecurigaan penulis ialah si 'mangsa' tersebut TIDAK MEMBUAT SEBARANG LAPORAN POLIS tetapi mensensasikan luka-luka beliau kepada media pro-PAS.

CUPING MERAH said...

aku dah kata itu hari orang pas kebal ..ada masa tk lut ada masa lut..kami tk nk lawan jerr..kesian kat orang umno,pasai ingat satu bangsa

labulabi said...

kah kah kah

nabi sendiri luka ketika berperang. org pas yg agungkan Islam kata org pas ni kebal? kejap lut kejap tak lut?
"aku dah kata itu hari orang pas kebal ..ada masa tk lut ada masa lut..kami tk nk lawan jerr..kesian kat orang umno,pasai ingat satu bangsa"

memang la cuping merah ni penyebar fitnah yg hebat di akhir zaman ni.

kah kah kah

baginda® said...

bantara... gambar azeez kena rogol ada? 6500 tu duit dapat, labu labi, rupenya anda masih mentah dalam perdebatankomen dari cuping... ang baru joint ke dalam pendebatankomen nih... hehehee dah pukul orang bertanggung jawab la... takkire la darah ke tak...

labulabi said...

baginda

aku nasihatkan ko berhati-hatilah kawan dengan cupingmerah si penyebar fitnah yang bangsat ni. terang2 dia kata dia tak peduli kalau ahli keluarga dia tak masauk syurga dengan alasan kenapa mereka lahir awal hingga tidak dapat jadi ahli pas.
silap2 gambar ko pun dia ubahsuai dah fitnah ko mcm2.
pilih2 la kawan kalau tak nak kawan dgn umno pun kawanlah dengan org yg berfikiran sederhana tidak si cuping merah penyebar fitnah yang bangsat ni.

Terjah semacam said...

memang dasar labu labi,
mampus umngok, bukan lagi samseng taik kucing,memang dah taik umno nih

anarasa said...

PAS FOR ALL
PAS FOR ANIMAL
PAS FOR LIWAT
PAS FOR BALAK
PAS FOR RASUAH...

UMAT PAS ADALAH PENGAMAL RASUAH TEGAR..
DIKETUAI TOK GURU RASUAH NIK AZIZ.

labulabi said...

terjah semacam

terima kasih.
yg penting aku bukan mcm si cupingmerah penyebar fitnah yang bangsat tu.

GOMO said...

PAS DI SEPAK TERAJANG http://gomo-no1.blogspot.com/2009/10/pas-di-sepak-terajang-pengundi-bagan.html

Design by CUPING MERAH Visit Original Post Cuping2 Template