Ikutsama

STATS

Related Posts with Thumbnails

Thursday, 24 September 2009

UMNO-BN SUDAH HAMPIR DIKUBURKAN...


Akibat dari kekalahan demi kekalahan dalam pilihanraya kecil,pengikut,penyokong,pencacai dan ahli-ahli umngok semakin bercelaru dan tidak tentu arah.SmileyCentral.com

Ada sesetengah pemimpin bawahan nak tunjuk handal konon akulah hero,buat kerja macam lembu,sampai ada yang pijak kepala lembu dah memang sah otak macam lembu..muuuuuuuuuumno!! Bunyi lembu.



Kalau pencacai blog pulak buat fitnah no satu,ada jer fitnah lapas satu-satu,perangai macam hantu,kompom mati besok jadi hantu..tak tenang dikubur mencari siapa yang boleh membantu,dah tak tahan dah asyik kena palu.SmileyCentral.com

Biasa la kalau dah nak mampus macam-macam tabiat yang di lakukan pelik dan tak masuk akal dan memang tak berakal pun macam lembu.SmileyCentral.com

Kalau yang kuat sembahyang pula,Umnolah Islam sebenar,cuba lihat Masjid berapanya banyak dibina,Bank Islam dan Universiti Islam ada,tak alim lagi ke Islamnya,kalau dipandang syiar nya memang nampak Islam tetapi dimana syariatnya.

Apa cerita dengan meluluskan lesen arak,judi dan pusat hiburan?
SmileyCentral.com
Apa cerita pemimpin Umno yang menolak Hukum Hudud?
inikah Islam sebenar?
sebenarnya inilah Islam plastik atau dalam erti kata Islam palsu.

Makin menyedihkan lagi Umno apabila perjuangannya membela orang Melayu tidak dilayan oleh orang Melayu itu sendiri,mengapa melayu lari?
mengapa?
kerana perjuangan Melayu nya pun perjuangan plastik.habis semua hak melayu dibawah disapu oleh melayu penyapu diatas bagi mengenyangkan keluarga dan kroninya.yang berapa kerat diatas kaya raya yang dibawah berjuta papa kedana..itulah hakikatnya.SmileyCentral.com

Sudah la orang melayu lari dari Umno,kini cina dan india pun turut lari dari Umno kerana mereka tidak tahu apakah perjuangan Barisan Nasional...SmileyCentral.com
Apakah perjuangan sebenar Barisan Nasional? ,korang tahu? dan aku ingat orang BN sendiri pun mungkin tak tahu.yang aku tahu perjuangannya hanya nak menaikkan bendera dacing di tiang...itu jer.SmileyCentral.com.

Yang mereka tahu Barisan Nasional dah tidak rasional lagi,Mca bergaduh sesama sendiri begitu juga Mic pun bergaduh sesama sendiri,apa dah jadi dengan Barisan Nasional?
Menunggu retak menjadi belah?


Yang jelas Barisan Nasional bukan lagi dalam barisan sebaliknya semua sudah berterabur barisannya dan berpecah untuk membentuk beberapa bulatan...bulatan penuh atau sedikit leper kah..kah..kah faham-faham la..


Pada siapa Umno hendak letak harapan,sudah tiada lagi, yang tinggal hanyalah jalan kekerasan dengan menggunakan PDRM,SPRM,ISA,SPR,ISTANA DAN UNDI POS.Kalau talian hayat ini tidak berfungsi dengan baik..alamatnya Umno sudah sedia untuk dikebumikan@dikuburkan@dibenamkan dari muka bumi ini.

CUPING : Kapan dan nesan sudah di tempah tinggal nak baca talkin jer lagi...SmileyCentral.com

17 comments:

Anonymous said...

Rileks la bro.. Macam bagus sangat je PR tu.. Kalau mengkafirkan org lain dikatakan bagus.. baik kawan dengan yahudi.. PR ni pakatan yahudi ke? tak pernah nak ngaku salah..

CUPING MERAH said...

kami tak kata kami tak salah..kami tetap ada salah dan tak boleh lari dari membuat salah..

tapi kami mengaku salah...

tak macam parti korang..dulu kini dan selamanya tk kan mengaku kesalahan...egois

dalam teory kepala hotak aku kalau lah umno mengaku salah dan memperbetulkan balik kesalahannya pasti orang akan kembali menyokong umno semula...

PR said...

betul,betul,betul tu cuping
umno memang ego,sampai pun tak mengaku salah punya..

Anonymous said...

PR MACAM TAIK..BODOH MACAM LEMBU BERKAWAN DENGAN ALJUBURI PENGKHIANAT
BANGSA,PEGI MAMPOS!! LA DENGAN KO ORANG...

CUPING MERAH said...

Aku dah kata...

orang umno ni dah buang tebiat macam-macam..

tapi tak kisah lah...bagi dia peluang untuk luahkan perasaan..

AKU DAN UMNO said...

CUPING DAH MERACAU DAN SAKIT KEPALA..

UMNO TETAP MENANG BIARPUN UNDI POS MENJADI PERTIKAIAN..

HIDUP UMNO!!

watasikadi said...

susah nak bagitau orang umno ni. undi pos tu ada nama, pastu tiada wakil calon plak nak kira undi. perkara seperti ini sudah melanggar tujuan spr itu nak ditibuhkan. adilkah? teluskah? sebenarnya tok guru tidak pernah mengkafirkan sesiapa cuma membandingkan ciri-ciri orang umno dan orang kafir itu sama sahahja. jadi mereka yang mengatakan tok guru mengkafirkan umno sudah berjaya menilai dan mentafsirkan kata-kata tok guru itu.hehe sendiri punya penilaian sendiri juga marah-marah. sendiri mau ingatlah brother.

watasikadi said...

jangan gentar saudaraku cuping merah. aku tetap mempertahankan saudara.. just go to watasikadi.blogspot.com

CUPING MERAH said...

komen apa pun dari juak umno ..aku akan tersenyum..

kenapa?

klau dah pemikiran macam lembu nak buat cam ner lagi..

tk kan faham seumur hidup..

Anonymous said...

Aku penyokong UMNO.. tapi aku agak terkilan dengan sikap orang UMNO ni.. kalau nak serang PR pon carik la agenda yang betul..

Cari kekuatan kita.. untuk tewaskan musuh.. Bukan menggunakan agenda peribadi musuh.. Bukan ikot cara lawan.. Lawan mesti ikot cara kita untuk kita tewaskan mereka..

Anonymous said...

"Apa cerita pemimpin Umno yang menolak Hukum Hudud?
inikah Islam sebenar?
sebenarnya inilah Islam plastik atau dalam erti kata Islam palsu. "
Kalau pemimpin PR yang menolak cam mane? Kenapa Anuar Ibrahim tak buat hukum hudud kat selangor? kenapa kat Kelantan n Kedah sampai sekarang tak dibuat hukum hudud? Takkan nak kaji hukum hudud? Hukum tu tak sesuai dengan agenda PR ke?

Tolong Jawab Ye..

CUPING MERAH said...

aku dah kata pendirian aku...sesiapa yang menolak hudud terutama orang islam akan ku tentang habis-habisan..

agenda pertama melihat umno-bn jatuh
agenda kedua melihat perlaksanaan hudud

CUPING MERAH said...

aku dah kata pendirian aku...sesiapa yang menolak hudud terutama orang islam akan ku tentang habis-habisan..

agenda pertama melihat umno-bn jatuh
agenda kedua melihat perlaksanaan hudud

Anonymous said...

ALAHAI CUPING...CUPINGG..CUPING..
KAU BERKOKOK MACAM AYAM JAGUH TAPI EKOR PENUH TAHI.

HUDUD APA YG PARTI ISLAM SETAKAT MALAYSIA JE TU BOLEH BUAT..

HUDUD KUTIP BALAK.
HUDUD KAHWIN DENGAN CINA
HUDUD KUMPUL HARTA..

INI KE HUDUD PAS TU?

NAMPAK KEJAYAAN JELAS HUDUD JUAL ARAK..

SAPE ULAMA2 PAS PALING TERSOHOR DIDUNIA DAN AKHIRAT YANG MASIH HIDUP DI SELANGOR.. SEMUA DAH KENA SUAP..MAKAN RASUAH LA TUUU..

HUDUD ISLAM DAN ARAK????

JUAL ARAK DAPAT DUIT MAAAAAAAA.

CUPING MERAH said...

itu tuduhan korang yang tk ada bukti..cuma kutip dari orang ketiga jer..

Anonymous said...

Sabar saudara.. Hudud Hukum ALLAH SWT kite tak boleh mainkan atau samakan dengan hukum lain.. Berdosa.. Kita perlu lihat sampai bila PAS nak mainkan isu NAKK LAKSANAKAN HUKUM HUDUD ni.. kalau PAS boleh buat hukum hudud kat KELANTAN mesti PAS boleh tadbir MALAYSIA satu hari nanti.. tapi kenapa sampai sekarang tak laksanakan hukum hudud? Kenapa boleh pahang sebat orang islam minum arak? Kenapa kat Kelantan tak de pon orang islam yang minum arak kena sebat? Tunjukkan dulu boleh laksanakan hukum hudud dalam kelompok kecil (kelantan.

CUPING MERAH said...

kelantan dah menlaksanakan hukum hudud yang kecil seperti ..wajib memakai tudung dan lain2

tetapi undang2 besar seperti mencuri kita terikat dengan undang2 civil kerajaan pusat..sebab tu pas memohon dari kerajaan pusat untuk menlaksanakannya tetapi ditolak..

sebab itu tok guru akan tentang umno habis-habisan..

Design by CUPING MERAH Visit Original Post Cuping2 Template