Ikutsama

STATS

Related Posts with Thumbnails

Saturday, 4 February 2012

Hassan Ali lu tala la Pas cukup cukup sementara stock masih ada..

Bekas pesuruhjaya PAS Selangor, Datuk Dr  Hasan Ali hari ini mengisytiharkan bahawa beliau tidak akan merayu pemecatannya daripada parti itui.

Empat hari sebelum tempoh membuat rayuan tamat, Hasan berkata keputusannya itu dibuat kerana beliau telah dipecat sewenang-wenangnya.

Beliau menyenaraikan sembilan sebab mengapa beliau membuat keputusannya tersebut:

1. Peranan 'parasit' dalam mempengaruhi pemecatannya.

2. Tidak menerima sebarang surat meminta beliau menjawab tuduhan terhadapnya.

3. Sebelum pemecatannya pada 27 Disember, Mursyidul Am PAS, Datuk  Nik Abdul Aziz Nik Mat telah berkata perkara itu telah diselesaikan.

4. PAS telah terpesong daripada perjuangan asalnya.

5. Pendirian akomodatif PAS terhadap rakan kongsi Pakatan Rakyat.

6. Dihalang untuk menegakkan hak orang Melayu dan Islam ketika berkhidmat dalam kerajaan negeri Selangor.

7. 'Parasit' dalam PAS lebih berminat untuk mendengar cakap DAP dan PKR daripada parti mereka sendiri dalam hal-hal pentadbiran negeri.

8. Hampir tiada ruang untuk Islam di Selangor kerana DAP, PKR dan beberapa 'parasit' PAS di negeri itu menyekat usaha beliau, atas dasar hak asasi manusia, kebebasan, hak membuat pilihan dan untuk menawan Putrajaya.

9. 'Parasit' PAS melihat secara negatif usaha beliau bagi pihak masyarakat Melayu dan Islam tetapi tidak pernah menemuinya. Sebaliknya, mereka memilih untuk menyerang beliau melalui media.


Kah kah kah.. lu tibai lah cukup kah kah kah
kah kah kah..sementara pemimpin Pas tutup mulut..kah kah kah
kah kah kah..atau xde modal untuk hentam hassang balik..kah kah kah
kah kah kah..atau ada simpan rahsia..kah kah kah
kah kah kah.rahsia yg tkbleh melawan hassang ali..kah kah kah
kah kah kah..patut la hassan berani tala cukup2..kah kah kah
kah kah kah kalau takut dosa nak bukak rahsia..kah kah kah
kah kah kah..kasi pada gua,biar gua yg dedahkan rahsia tu..kah kah kah
kah kah kah..gua ngan hasang spesis sama..kah kah kah
kah kah kah..tak takut dosa..kah kah kah 



24 comments:

Allah Bersama UMNOI said...

Bro fitnah dosanya besarkan ?

Betulker ada gambar UMNO dalam majlis nie.

Anonymous said...

Bro,
malulah sikit..gambar superimpose lah..ko ni memang KAKI FITNAH DAJAL..kurang akal betullah lu ni..wat malu nik aziz jer...

Anonymous said...

aku nasihatkan penyokong PAS, fikir2lah apa dah berlaku pada PAS. kes menyokong murtad, negara kebajikan ganti negara Islam,kes anwar berzina yg jelas, kes arak di shah alam,,banyak lagi..sebab kuasa, pemimpim PAS dah tak endah pada Islam

Anonymous said...

Biaq p la dia nak mohong geng dia...depa tu mmg kurang cerdik....kalau kecoh org cerdik nanti kantoi mcm nie la

Anonymous said...

huahuahua! kantoi sudah!

Anonymous said...

mamat cilaka buat super impose

Anonymous said...

memalukan je.. ko ni memang kaki fitnah... naik meluat aku memalukan orang pas je... ke fitnah memang halal bagi pas?

Anonymous said...

Woi cuping merah..ko buat malukan PAS jela..mengaku islam tapi penipu..letak gambar superimpose...munafik!

PENCACAI PR MUNAFIK!! said...

sesungguhnya fitnah itu lbh dasyat dr membunuh..dgn penyebaran gmbr fnth ko ni..semakin rmai umt islam pr akn membenci hasan ali n semakin marak bibit kebencian sesama umat..tahniah kpd ko sbb ko menyumbng ke arah perpecahan umat..tahniah jgk kpd ko sbb dh pasti ko ni org munafik n dpt dosa sbb menipu....

OI ORG MUNAFIKUN..KO NI DH BYK SGT KE PAHALA..KO INGT DGN NGUNDI PAS LEH MSK SYURGA KE..KO XTKT DOSE KE WAHAI PENCACAI NUAR BERAHIM YG MUNAFIK!!!

Anonymous said...

mak bapak ko mesti munafik..sebab ko anak haram munafik..hehe

zopinion said...

HAKIKATNYA .... PAS sudah lembik... tak boleh nak kata apa lagi... mungkinkah ini balasan dari Allah untuk PAS kerana gadai agama...

Wallahhualam

Anonymous said...

bila lak bendera tu di gantung ...???? ada betul ka ....

bekas pengundi pas ttwangsa said...

Bodohlah cuping merah,setakat gambar super impose ajelah kebolehan kau.Jangan over confident boleh kasi bungkus BN ini kali.Yg aku nampak pakatan dajal yg akan bungkus hahahaha

Anonymous said...

Minta simpanglah dapat PM penyokong kuat yahud israhell.Baik lagi sokong hassan ali pejuang akidah dan pencegah mungkar dari sokong barua2 munafikun dan kafirun.Tak rela aku jadi dayus dan bacul.

Kali ni no more pas or pkr,sorila aaa

anti parasit said...

Betul 3x.Baik lagi sokong hassan akidah dari sokong khalid gereja.Sesat barat dah penganut2 pas/pkr ni,orang yg mempertahankan akidah dimusuhi,orang yg menyokong kuat yahudi dan israel macam anwar dipuja2 dan nak dilantiknya jadi PM.Nak kiamat agaknya dunia ni.

Anonymous said...

Parti Ajaran Sesat(PAS)...betul kata MB terangganu...PAS memang sudah tersasar..fitnah dibolehkan didalam pas...kalau kena kat orang UMNO melalak satu MALAYSIA..gambar ni pun mesti ada penyokong tegar PAS akan percaya bahawa UMNOlah biaya dr Hassan Ali..Insaflah dosa fitnah lebih besar daripada membunuh(nasihat ini untuk saya juga)

Anonymous said...

bro cuping merah ke bro bibir merah anak ikan anwar ni?? hahaha!! ko ni memang kaki pemfitnah ko tau tak? nak memfitnah tapi bodoh. cuba ko tengok ape yang ko edit tu tak cukup lengkap. bawah ketiak hassan ali tu ko lupe nak cover kot.still nampak dinding la bro. sepatutnye kaler putih bendera UMNO. tak gitu?? memang dasar pemfitnah. tunggu je la kat sana.. balasan akhirat yang pasti!

Phoenixx said...

cuping merah pesal entri ko ne bnyak text kah kah?? ko xda idea nak bahan org ke sampah?? puii d muka buruk ko ! sebar fitnah je ko tau .... bangang .......

Anonymous said...

malu gambar edit..g tengok gambar sebenar kat antipkr blogspot

Anonymous said...

Blogger ni cakap pun macam orang bodoh la.takda isi langsung blog ni.sama macam blog2 pencacai Pakatan yang lain

Anonymous said...

Bloger tahap jamban lah ko ni, tulis blog tak bg manfaat, setakat nak buat fitnah jer. Dah la dgn angkuh mengaku "tak takut dosa" patutlah spesies ko ni beria2 sgt menyokong org yg dah terang2 buat dosa. Agaknya ko ni tulis blog dlm jamban kot sebab tu bahan tulisan pun tahap taik, tuuiii!

--ganasnyer--

Anonymous said...

bodohnya blogger Cuping Merah! tak de tapis-tapis itu hak anda...DEMOKRASI BEB konon..ambik ko..brp org kata ko bodoh..hahahah

Abangpi said...

SAYA SETUJU

Anonymous said...

mana penyokong PAS yang lain.. kasi backup la si babi cuping merah ni.. dia memfitnah ni.. siall la... puihhhhhhhh

Design by CUPING MERAH Visit Original Post Cuping2 Template