banner umno warning

Ikutsama

STATS

Related Posts with Thumbnails

Monday 12 December 2011

Malaun Umno Muar lebih cerdik dari melaun Umno Pasir Gudang

 Seperti yang dijangka ..ceramah Abg Mat mendapat sambutan hangat dari pendokong PR dan melaun Umno..


Tidak seperti ceramah Abg Mat di Taman Air Biru Pasir Gudang para melaun Umno membuat provokasi berlebihan dengan menimbulkan huru hara..nampak kebodohan pemimpin Umno dan budak budak suruhan du Daerah ini..
Di Muar menampakkan sedikit kematangan dan ada sedikit cerdiknya apabila mereka di cabar untuk kepentas memberi ucapan.. mereka mengambil peluang itu..tidak seperti di Pasir Gudang apabila Abg Mat mencabar mereka naik ke pentas mereka tidak menyahut cabaran itu tetapi sebaliknya mereka makin membuat kecoh..
apa tidaknya kepala kepala Umno yg menganjur perhimpunan itu awal awal lagi melarikan diri dan bersembunyi disebalik orang ramai..ini menunjukkan mereka bodoh dan takut untuk berdepan dipentas ceramah..mereka hanya berani menggunakan budak budak hingusan untuk mengganggu ceramah Abg Mat.

Di Muar selepas perbincangan, dua orang wakil daripada kumpulan ini diberikan keizinan untuk berjumpa Mat Sabu dan menyampaikan memorendum. Dua wakil ini ialah Sdr Mohd Radzi bin Hj.Amin yang datang di atas kapasiti sebagai Pengerusi Belia 4B Parlimen Bakri. Dan seorang lagi ialah Ketua PBTM cawangan Muar, Shamsuddin Rais. Apa yang mereka tidak jangka dan tahu, sebenarnya pihak penganjur malam itu telah merancang untuk membawa wakil-wakil ini naik di atas pentas ceramah PR bagi menyuarakan sendiri di atas dasar apakah menyebabkan mereka tidak bersetuju dan menghalang kehadiran Mat Sabu..

Sekumpulan anak muda yang menunggu arahan bos untuk menggempur ceramah Abg Mat..

 .


Sekitar 50 orang yang mendakwa sebagai penduduk tetapi bukan bekas tentera yg menentang kehadiran Abg Mat


Ahli Rukun Tetangga (memakai vest) sekadar menjadi pencacai UMNO malam tadi untuk mengangkat poster provokasi.


'PERGI JAHANAM SABU KEPARAT'...lagi poster yang dianggkat oleh pemuda bertopi logo JKRT... tetapi sapa yg keparat tu?


Dan seperti biasa...selepas kumpulan tadi tiba dihadapan pintu pagar tempat ceramah dan melaungkan pelbagai  cacian dan hinaan terhadap Mat Sabu, barulah FRU tiba untuk membuat benteng bagi mengelakkan sebarang kejadian yang tidak diingini.



Sdr Mohd Radzi bin Hj.Amin yang naik ke pentas ceramah sebagai Pengerusi Belia 4B Parlimen Bakri. Dalam masa yang sama, beliau juga merupakan Ahli UMNO Seumur Hidup (03109330) dengan memegang jawatan Ahli Jawatankuasa Pergerakan Pemuda UMNO Bahagian Bakri, Setiausaha UMNO Cawangan Sri Serdang, Pegawai Khas Kepada YB. Datuk Hj. Abdullah bin Md. Ali (ADUN Bukit Naning, Johor), AJK Gerakan Belia 4B Negeri Johor dan Timbalan Pengerusi Biro Pengaduan Awam Pergerakan Pemuda UMNO Bahagian Bakri. 


Ketua PBTM cawangan Muar, Shamsu.din Rais diberikan ruang untuk berucap sambil diperhatikan oleh Chegu'Bdard

0 comments:

Design by CUPING MERAH Visit Original Post Cuping2 Template