Ikutsama

STATS

Related Posts with Thumbnails

Wednesday, 7 December 2011

BANTUAN RM500 HANYA UNTUK AHLI UMNO BN SAHAJA..AHLI PAS,PKR DAN DAP TENGOK AJE...KAH KAH KAH KAH



Pemberian bantuan RM500 kepada setiap keluarga berpendapatan isi rumah di bawah RM3,000 dalam Bajet 2012 perlu mendapat pengesahan Jawatankuasa Kemajuan dan Keselamatan Kampung (JKKK) di kawasan Dun masing-masing untuk melancarkan proses pengagihan.



KATA ORANG UMNO : Nak buat apa bagi Pembangkang..ni duit hak kerajaan memerintah untuk yg menyokong kerajaan jer la..

KATA GUA : Ko ingat ni duit bapak ko punya ke? kerajaan umno ambik kat mana duit tu?ni duit tabung umno punya ke?

KATA ORANG UMNO: Ni duit kerajaan yg memerintah bermakna ini duit umno dan barisan nasional la..

KATA GUA : Lu cekik la lu makan la duit tu..gua tak halalkan sampai dunia dan akhirat..tu antara duit gua bayar cukai dan juga duit hasil minyak yg korang rompak daripada kerajaan negeri..

kah kah kah...lantak pi lah ..dapat tk dapat gua peduli apa.. bukan bleh kaya pon

kah kah kah..klau gua dapat pon jangan mimpi la gua nak undi bn..

UMNO BAKAL KE NERAKA
MCA BAKAL KE SYURGA

3 comments:

mr x said...

PESAN UNTUK PENEROKA
BAKTI DISEMAI BUKTI DITUAI
HUTANG DIBAYAR HINGGA SELESAI-PERLU DIJAGA JANGAN TERGADAI


http://apofelda.blogspot.com
apofelda@yahoo.com

Anonymous said...

pembangkang dah dpt duit curi pasir buat apa nak minta RM500 lg...kah,kah,kah..

Anonymous said...

SBB tak tapis so fuk u

Design by CUPING MERAH Visit Original Post Cuping2 Template