banner umno warning

Ikutsama

STATS

Related Posts with Thumbnails

Tuesday 13 December 2011

AGENDA MAMAK DI SEBALIK PERJUANGAN MELAYU UMNO..

Agenda perjuangan Mamak kini makin menampakkan hasil yang yg positif...dengan menggunakan nama melayu diatas perjuangan melayu, mamak ini akan terus memegang takhta sebagai pemimpin melayu umno.
Selagi Melayu sejati terus tidur dibuai mimpi,Mamak melayu terus merencanakan strategi untuk terus berkuasa untuk merampas Umno ditangan Melayu.
Bekas pemimpin Umno no 1 yg juga bukanlah keturunan melayu yang sebenar telah berusaha untuk merampas umno di tangan melayu yang sebenar..rancangan itu berjaya apabila Umno telah diharamkan dan no siri keahlian baru telah dikeluarkan yang mana bekas pemimpin umno no 1 telah mendaftar keahlian umno no 1 dan kini Umno menjadi Umno Baru yang diasaskan oleh bukan Melayu sebenar..

Pemimpin Umno melayu yang baru menaiki takhta no 1 tidak mempunyai kuasa yang mutlak hanya boleh bergelar pemimpin no 1 tetapi tidak mempunyai kuasa untuk memutuskan sesuatu..hanya melayu mamak akan memberi keputusan...jika ingkar boleh jadi pemimpin melayu sejati tidak akan bertahan lama,mungkin sendiri meletak jawatan atau gugur secara paksaan..

Pemimpin Umno akan terus melaungkan "hidup melayu" bagi menjamin sokongan daripada orang-orang Melayu tulin dan juga juga bangsa yang baru menjadi melayu..
Tidak dinafikan juga ada melayu mamak yang berjuang untuk agama itu hanya segelintir sahaja kerana mereka tidak berminat diatas perjuangan melayu sebaliknya mereka lebih kepada perjuangan agama..

Yang menjadi bodoh adalah Melayu tulin yang terus menyokong membabi buta tampa melihat dengan nyata tapi hanya mendengar kata kata dusta dari pemimpin melayu yang tak bape nak melayu untuk agenda perjuangan mereka..

Melayu ngok terus menderita dan melayu yang tak berapa nak melayu terus memegang takhta dengan kemewahan dan peluang-peluang perniagaan untuk kaum melayu mereka..

MEREKALAH PEJUANG PEJUANG MELAYU SEBENAR KAH KAH KAH

ORANG NO 1 INI BERPERANAN UTAMA UNTUK MENGHIDUPKAN PERJUANGAN MELAYU
YANG TAK BERAPA NAK MELAYU

ORANG KE 2 DIHANTAR UNTUK TERUS BERJUANG BAGI MENJAYAKAN AGENDA MEREKA


DI FIKIR DENGAN RASIS OLEH: ABG CUPING MERAH

0 comments:

Design by CUPING MERAH Visit Original Post Cuping2 Template