banner umno warning

Ikutsama

STATS

Related Posts with Thumbnails

Wednesday 1 February 2012

Tohmahan Hassan Ali perlukah Pemimpin atasan PR berdiam diri?

Tapi perlukah pemimpin-pemimpin Pas berdiam diri dengan tohmahan Hassan Ali dalam Roadshownya,perlukah kita biarkan ia berbuat begitu tampa menjawab balik tuduhan yg di lemparkan oleh Hassan Ali ini..

Saya juga dapat maklumat bahawa pemimpin tertinggi tidak akan membuat komen apa2 setakat ini dan biarkan Hassan Ali nak bercerita apa yg dia suka dan apa yg diceritakan nanti hanya memburukkan dirinya sendiri

Tapi perlu diingat bahawa Hassan Ali bercakap di flatform yg mendapat liputan meluas di media-media Umno,sedikit sebanyak akan mempengaruhi orang yg berada diatas pagar dengan lakonanannya.

Sekarang dikedai-kedai kopi orang bercerita pasal Hassan Ali,bagi kalangan member dari Umno tidak dinafikan bahawa mereka mengatakan perjuangan Hassan Ali adalah betul dan sikap dia yg tegas kepada agama menyebabkan beliau disingkir dari Pas,untuk mereka yg diatas pagar mereka juga termakan dengan cakap2 Hassan Ali kerana Hassan Ali sebelum ini adalah orang berpengaruh dan bekas Exco Kerajaan Selangor..

Ya memang perkara itu nampak kecil,tapi kalau dibiarkan berterusan ia juga akan menjadi masalah yg besar.Bagi yg dah berada didalam Pakatan Rakyat..cakap-cakap Hassan Ali tidak mampu mengubah hati mereka dan mereka tetap teguh dengan Pakatan Rakyat.

Yang perlu kita ingatkan ialah orang yg diatas pagar dan orang Umno yg tidak suka dengan Umno,mereka inilah yg perlu kita tarik untuk mengundi Pakatan Rakyat untuk PRU 13 nanti..

Terbaru Hasan mendakwa, Pakatan antara lainnya akan menyokong Israel dan menjadikan Malaysia sebagai sebuah negara republik.

"Kalau ikut bacaan saya, mengikut apa yang diberitahu kepada saya, kalau mereka berkuasa mereka akan jadikan Malaysia ini menjadi republik," katanya.

Perkara-perkara begini kalau Umno bercakap pon kita jawab apa lagi Hassan Ali yg sudah menjadi perasit kepada Pakatan Rakyat,ia perlu dijawab..


0 comments:

Design by CUPING MERAH Visit Original Post Cuping2 Template