banner umno warning

Ikutsama

STATS

Related Posts with Thumbnails

Saturday 7 January 2012

Panassss!! Hassan Ali digugurkan keahlian Pas

Lagi berita mendahului masa..cepat dan pantas..


SHAH ALAM, 8 jan - Jawatankuasa disipllin Pas telah sebulat suara memutuskan untuk menggugurkan  Hassan Ali daripada menjadi ahli Pas seumur hidup ini ekoran kenyataan terbaru Exco Kerajaan Negeri Selangor itu kelmarin,
Hasan, bekas Pesuruhjaya Pas Selangor dilihat telah mengeluarkan kenyataan 'melawan arus' apabila meminta pengikut dan penyokong Pakatan Rakyat (PR) tidak menyertai perhimpunan 901, Isnin ini.
Sebelum ini Hassan Ali juga terlalu banyak membuat onar,ucapan-ucapan beliau seperti ingin memecahbelahkan pakatan rakyat.




kah kah kah...klau berani pecat Hassan Ali, gua bikin kenduri kesyukuran..kah kah kah



5 comments:

Anonymous said...

Takkan lah Tuan Guru Hadi Awang yang terkenal tinggi ilmu agamanya dan mantiknya masih tidak mengenali muka-muka individu Munafik di dalam PAS ini? Jika mahu mempertahankan pemimpin Munafik yang akan menghancurkan parti dari dalam ini, maka apa bezanya PAS dengan UMNO? samalah juga UMNO yang mempertahankan Shahrizad....

ingin kebenaran said...

Dalam satu kes seminggu lepas, rasa-rasanya nik aziz kata hassan ali dah minta maaf atas kesilapan cakapnya. Tetapi hassan ali kata nik aziz salah faham.Kadang-kadang terasa juga pemipin tertinggi PAS bercakap tak betul bila nak menegakkan agenda parti. Jangan terlalu banyak sangat putar-belit,

CUPING MERAH said...

mencari kebenaran agak susah..apabila kita menyatakan sesuatu nanti kata tak walaa pada pemimpin..kekadang pemimpin tak nampak apa yg kita nampak atau pun nampak tapi buat2 tak nampak...bila ramai pengikut kata tak suka dengan seseorang tu..tu bermakna ada yg tidak kena,sebagai pemimpin atasan juga perlu akur dengan kehendak yg dibawah ini..kerana yg dibawah ini lebih ramai dan banyak mata memandang terhadap kelakuan seseorang pemimpin..

Anonymous said...

memecat ahli dlm pas bukan seperti memecat ahli dlm PKR atau UMNO, kerana pas bukan sekadar parti politik tapi Pas harakah Islamiyyah dan sebuah jemaah...keberadaan ahli dlm jemaah bukan atas pilihan org bawah atau org atas tapi ia pilihan individu yg ingin mengikat diri dgn dakwah dan tarbiyyah. langkah menegur, memimpin kembali dan nasihat yg sewajarnya didahulukan sebelum tindakan mengeluarkan ahli dr parti.

Saya yakin pemimpin sedang meniliti dan mengkaji segenap segi...maka kita yg di luar syura ini, jgn terlebih mengguna emosi...banyak perkara sebenarnya yg tidak kita ketahui.

Anonymous said...

rasanya tak perlulah dipecat..selagi dia masih mengatakan dia setia pada PAS dan masih ingin menjadi ahli PAS...cukup la sekadar tidak diberi jawatan tertinggi.. jawatan tu berilah kepada mereka yang layak..yang setia berkhidmat kepada parti..

Design by CUPING MERAH Visit Original Post Cuping2 Template