banner umno warning

Ikutsama

STATS

Related Posts with Thumbnails

Wednesday 21 December 2011

Kesilapan Pas kerana tidak memilih Hassan Ali sebagai Presiden Pas..

KUALA LUMPUR 20 Dis. – Pengerusi Jawatankuasa Hal Ehwal Agama, Adat-adat Melayu, Infrastruktur dan Kemudahan Awam Selangor, Datuk Dr. Hasan Ali menolak konsep negara berkebajikan yang diperkenalkan oleh Pas, sebaliknya beliau mahu parti itu kembali kepada perjuangan asal iaitu menubuhkan sebuah negara Islam.
Tegas beliau, pendiriannya itu jelas kerana matlamat asal penubuhan Pas adalah untuk mendirikan sebuah negara Islam dengan cara memartabatkan agama itu, umatnya serta memperkukuhkan peranan ulama supaya mereka mampu menggarap Islam di dalam pemerintahan.

KAH KAH KAH..Pemimpin pas yang lain bodoh gamaknya Hassan Ali jer yg cerdik...KAH KAH KAH ..Pemimpin Pas yg lain buat kerja tk pakai otak..KAH KAH KAH...hASSAN Ali jer yg berfikir pakai otak..KAH KAH KAH

Meh kita tanya Mahfuz plak...

Naib presiden PAS, Datuk Mahfuz Omar menganggap tindakan bekas pesuruhjaya PAS Selangor, Datuk Dr Hasan Ali mempersoalkan konsep negara kebajikan anjuran parti itu seperti mengisytiharkan perang terhadap parti Islam itu.

Mahfuz berkata, konsep negara kebajikan telah dipersetujui dalam muktamar tahunan parti itu dan oleh itu, ia tidak harus dipersoalkan sekarang.

katanya, jika Hasan mempersoalkan konsep itu sekarang, ia nampak seperti exco kerajaan Selangor itu mengisytiharkan perang terhadap PAS kerana adalah tidak wajar untuk mempersoalkan keputusan yang dibuat dalam muktamar.

KAH KAH KAH...hASSAN aLI anggap yg hadir muktamar tu hanya pemimpin hingusan...KAH KAH KAH...Semua bodoh-bodoh...KAH KAH KAH...Hassan Ali jugak yg cerdik...KAH KAH KAH...

gUA Tunggu lampu HIJAU Untuk Isytihar perang terhadap Hassan ALI..


0 comments:

Design by CUPING MERAH Visit Original Post Cuping2 Template