banner umno warning

Ikutsama

STATS

Related Posts with Thumbnails

Saturday 24 December 2011

Gua sokong 100% Hassan Ali menyertai Perkasa yg hancur akidahnya



Gua sokong sangat kalau Hassan Ali join Perkasa..kasi tarbiah sama boss perkasa yg hancur akidahnya..
apa yg gua tahu pengikut-pengikut muda yang menjadi ahli perkasa adalah lemah agamanya dimana mereka suka berfoya-foya di pusat-pusat hiburan dan meminum minuman keras..


Ia tidak boleh dinafikan kerana gua melihat dengan mata gua sendiri..dalam edisi siasatan gua apabila gua dapat maklumat dari kawan yang rapat dengan ahli perkasa..


Dan sangat elok bagi seorang pakar motivasi dan lebih "hebat agamanya" daripada ulamak lain..Hassan Ali patut dan wajib menyertai perkasa..


Yang mempelawa anak Ali dan yg di pelawa anak Ali..


Pertubuhan Pribumi Perkasa Malaysia (PERKASA) secara terbuka mempelawa anggota exco kerajaan Selangor, Datuk Dr Hasan
Ali menyertai pertubuhan itu jika beliau benar-benar ingin meneruskan perjuangannya menegakkan agama Islam dan orang Melayu.
    
Presiden PERKASA, Datuk Ibrahim Ali berkata sudah sampai masanya Hasan membuat keputusan menyertai NGO jika merasakan perjuangannya dalam PAS tidak mampu memenuhi hasrat dan cita-citanya itu.

0 comments:

Design by CUPING MERAH Visit Original Post Cuping2 Template