banner umno warning

Ikutsama

STATS

Related Posts with Thumbnails

Saturday 7 August 2010

kali- kali bohong,kali-kali bohong

Itu hari harus sani kata ada pemimpin pas berjumpa dia pasal nak bincang kerjasama pas umno..
orang tuduh Hassan Ali dan Hassan Ali mengaku ada jumpa Harus Sani tapi bincang bukan pasal kerjasama Umno..ia di sokong Khalid Idham Lim.
Lepas tu Harus Sani kata ada pemimpin Pas yang lain ada berjumpaya untuk bincang pasal kerjasama Pas umno...tak tau lerr sapa.
Lepas tu diam seketika dan sekarang timbul balik untuk menyalahkan Hassan Ali,,,

Nii kenyataan terbaru si Harus Sani..

Mufti Perak Tan Sri Harussani Zakaria berkata, beliau tidak mahu mengulas lanjut mengenai isu melibatkan pertemuannya dengan pesuruhjaya PAS Selangor Datuk Hasan Ali.


Katanya, beliau bertindak demikian memandangkan, Hasan tidak mahu mengakui bahawa pertemuan yang diadakan pada Mei lalu itu sememangnya bertujuan membincangkan kerjasama politik PAS-Umno.

Hasan sebelum ini berkeras bahawa pertemuan lebih dua bulan lalu itu tidak dilakukan bagi membincangkan kemungkinan kerjasama berkenaan.

"Dah dia tidak mahu mengaku buat apa saya ulas lagi. Sudahlah," kata Harussani ketika ditanya pendiriannya berhubung pertemuan tersebut.

kali-kali-kali-kali-kali nak bohong

cuping : bohong sunat-Harus Sani

1 comments:

panglima alam siber said...

kahkahkah....harussani bohong ke ....hasan ali bohong ke.....kedua2 org tu kan ke geng2 forum perdana.....satu dari pas dan satu lagi dari umno...dlm pas ade geng ug....dlm umno pun ade geng ug.....tak caye....pi tanye ustaz ahmad awang.....wakakakah.....

Design by CUPING MERAH Visit Original Post Cuping2 Template