banner umno warning

Ikutsama

STATS

Related Posts with Thumbnails

Friday 11 June 2010

cupingmerah akan tinggal sejarah?

Adusss...pening kepala apabila email aku kena block dan secara outomatic blog aku pun tak bleh sign in
password aku taruk memang betul..kompom betul tak salah tetapi tetap tak boleh sign in...
malam tadi aku mintak pertolongan dengan BAGINDA REFORMASI...tetapi tak berjaya gak..adusss..
aku dah hampir putus asa..

Hari ini aku aku nekad dan kira kali terakhir aku mencuba dan kiranya tak boleh jugak bermakna blog cuping akan jadi sejarah....sejarah hanya boleh dibaca  tak boleh di posting..
Aku terus mencuba pelbagai cara..untuk reset password ini tapi. yang  jadi masalahnya solan yang dia bagi semua aku tk boleh jawab...lupa beb ..maner ler boleh ingat tarikh buat email pastu pulak solan yang aku ajukan sendiri..aku sendiri tak boleh jawab..kah..kah..kah..


Fikir dok fikir nak cari edea camner nak buat ni..aku dapat satu ilham dimana aku punya akaun youtube tak pernah di sign out...aku mencuba masuk akaun gmail aku melalui youtube...yes!yes!yes! berjayaaaa!!!

aku ucapkan terimakasih kepada computer aku kerana masih menyayangiku...kerana tidak sing out youtube..

kalau tidak cuping merah akan jadi sejarah.....kah..kah..kah..


0 comments:

Design by CUPING MERAH Visit Original Post Cuping2 Template