Ikutsama

STATS

Related Posts with Thumbnails

Friday, 2 October 2009

PENGUNDI HANTU BAGAN PINANG BERJUMLAH 3,404 ORANG



PAS mendakwa semakannya mendapati hanya 1,200 daripada 4,604 pengundi pos di DUN Bagan Pinang yang masih tinggal di situ.

Mereka terdiri daripada anggota tentera yang tinggal di Kem Seri Rusa - satu-satunya kem tentera dalam DUN Bagan Pinang.

Manakala yang lainnya merupakan mereka yang pencen atau yang telah berpindah atau berkhidmat di tempat lain, Setiausaha Agung PAS, Datuk Mustafa Ali.

"(Bagan Pinang) antara DUN paling besar yang banyak undi pos, yang berdaftar sebanyak 4,604 orang.

"Tetapi semakan PAS sendiri, kita dapati yang benar-benar berada dalam kem Seri Rusa ini, hanya 1,200 orang, ini mengikut semakan kita.


Daripada 4,604 ditolak 1,200 = 3,404 pehh gila!!! 
Dalam sejarah pengundi hantu paling ramai,
Ssiapa agaknya yang hendak disalahkan?
kalau tanya orang umno,dah tau dia kata kita tipu
kalau tanya Spr dia kata,orangnya cekap buat kerja..


Kalau di semak secara berhemah dah tentu perkara ni kita akan salahkan SPR kerana lemah dari segi systemnya.


orang bawahan tak lemah tetapi ketuanya terlalu lemah..
inilah masalah yang menimpa malaysia..kepala-kepala yang dilantik semuanya lemah...tapi nak cakap apa memang sepadan la dengan umno yang metalitinya lemah.


Melayu Melaysia takkan kemana selagi Umno memerintah,takkan dapat maju daripada bangsa lain..cakap2 pun aku melayu jugak,cuma lebih maju sikit daripada orang Umno kah..kah..kah..


Kemana Umno nak bawa orang melayu aku tak tahu...mungkin kelubang kubur agaknya itu yang aku nampak dan orang yang cerdik sikit dari Umno ni pun nampak..


Kalau dah lantik pemimpin sebarangan, bila melayu nak kedepan agaknya?

Maka kalau inilah amalannya nescaya,kalau 1000 tahun sekalipun memerintah orang Melayu tetap cam ni jugak..



bila boleh bina senjata sendiri?
bila boleh buat kereta sendiri?
bila boleh bina teknologi nuklear sendiri?


Kalau lah ORANG-ORANG UMNO ini tak nak berubah,pendek kata melayu hanya pandai bikin papan haji jer laa...

5 comments:

ijoks2009 said...

Aku dah kata,mesti guna hantu lagi.

sebetulnya said...

aku pun dah agak...tak da cara dahh dah menang dengan cara betol..sapo lagi yg sokong/....maaf jgn mare...

Terjah semacam said...

mana punya hantu dia oder ni, pendatang indon ke yg blom dihantar pulang.


org melayu hanya pandai tipu melayu je..................

Lantak la kau melayu

Anonymous said...

kalau pengundi hantu belot,,,beri sokongan kat pr,,,maka itu bukanlah pengundi hantu,,,sekiranya menyokong bn maka itulah pengundi hantu,,,apa lah punya bahalol punya puak pr,,

Anonymous said...

Maka kalau inilah amalannya nescaya,kalau 1000 tahun sekalipun memerintah orang Melayu tetap cam ni jugak..


bila boleh bina senjata sendiri?
bila boleh buat kereta sendiri?
bila boleh bina teknologi nuklear sendiri?

TAPI .PAS DAH BERJAYA MEMBINA SURGA .. BAR... PUB.. SALUN... KEDAI ARAK.. DIJAGA TOK GURU KITA.

PAS FOR ALLL
PAS FOR PARTI ARAK SAKAN.
PAS FOR ALL RIGHT.
PAS FOR APA PUN BOLEHHHH.

PAS DAH BOLEH BUAT SURGA SENDIRI.

Design by CUPING MERAH Visit Original Post Cuping2 Template