Ikutsama

STATS

Related Posts with Thumbnails

Tuesday, 6 October 2009

ISA SAMAD ICON PALSU------SALAHUDDIN AYUB



Calon BN, Tan Sri Isa Abdul Samad layak digelar ikon 'palsu' selepas berjaya menghasilkan banyak projek terbengkalai semasa menjadi Menteri Besar Negeri sembilan selama 20 tahun.

Hal tersebut jelasnya disebabkan kesemua kerja tersebut termasuk dalam bidang kuasa pihak berkuasa di peringkat kerajaan pusat dan bukan tempatan.

banyak projek pembangunan semasa BN memerintah terbengkalai dengan masalah perparitan sehingga menyebabkan pencemaran alam sekitar terjadi akibat kegagalan pengurusan.



Beliau menunjukkan bukti projek pembangunan palsu yang dijalankan oleh Umno-BN selama menjadi wakil rakyat di Bagan Pinang sebelum ini. "Ini dia contoh dan bukti projek-projek palsu iaitu di kompleks hantu di Pantai PD1, Batu 6, Telok Kemang, Rumah hantu milik DBKL di Batu 6, Telok Kemang, projek terbengkalai Hotel Mingcourt Vista Hotel, dan menara hantu di batu 8, Telok Kemang," katanya.


UMNO....Palsu,terpaksa Dr Mahathir register baru


ISLAM UMNO.....Palsu,ini susah sikit nak diperbetulkan sebab pengikutnya terlalu bebal.


PUTERA UMNO...Buat cerita palsu,tak heran sebab pokoknya palsu.


UMNO ICON ....Palsu,biasa la projek mee segera bila nak pilihanraya..lepas tu terbengkalai la..


CUPING : Belum pakai gigi palsu

2 comments:

YB Jambu said...

lapangan terbang rembau..kahkahkah..ko ni cuping..sama je BODOH dan PENIPU macam pembuat banner tu...dasar hamPAS gitu lah...huahuahuaaaaa

Anonymous said...

Bodoh dan penipu ni makin banyak kat 1Malaysia.Bodoh rasanya kalau pilih pemimpin yang kaki rasuah.Penipu ni memang jenis sifat dia suka menipu.Kalau tak tipu tak sah.Mahunya tidur malam tak lena merancang apa pulak yang nak ditipu esok hari.Tapi bak kata dialog Tan Sri P.Ramlee yang korang bijak pandai mengapa bodoh membiarkan diri kena tipu.Kena rasuah kain batik dan projek sikit dah buta mata.Tanah Melayu ni hak rakyat Malaysia tak kira le dia tu bangsa lain tetapi kalau ikut demokrasi bangsa lain juga ada hak yang sama dibumi Allah ini.Musuh Islam ialah orang yang menentang Islam tak kira le dia tu Melayu ke atau bangsa lain.Kalau nama saja Melayu tapi perangai mengalahkan orang bukan Islam apa yang kita nak bangga lagi.Tulisan dalam arus perdana selama 52 tahun kalau nak dikira dakwatnya entah berapa juta tong yang telah diguna untuk menaikkan nama umno bn.Tetapi sampai sekarang masih lagi nak guna ayat yang sama.Tentunya rakyat telah lama faham apa yang ditulis.Tetapi hairan juga rakyat tak boleh nak faham apa yang diperjuangkan oleh umno bn selama ini.Sokongan makin kurang dan memihak kepada PR.Pemimpin umno bn suka bandingkan negara Malaysia dengan negeri yang mundur.Baru nampak Malaysia maju.Tetapi cuba bandingkan dengan negeri yang maju.Rasanya Malaysia ni taklah sehebat mana.Kerana mahukan nama sanggup habiskan wang rakyat untuk F1 dan buat -buat lupa bahawa banyak lagi fakir miskin yang tidak dapat nikmat dari kemerdekaan ala umno bn.Dana untuk bantu rakyat semuanya ada dalam tangan kerajaan pusat.Mengapa nak menyalahkan kerajaan PR yang terpaksa melangsaikan hutang negeri yang ditinggalkan oleh bekas pemimpin umno bn.
-setapa kedah

Design by CUPING MERAH Visit Original Post Cuping2 Template