Ikutsama

STATS

Related Posts with Thumbnails

Tuesday, 6 October 2009

GENG MAT HASSAN DAH MENJALANKAN TUGAS..

Orang-orang 'kuat' Mohd Hassan dah mula menjalankan tugas..syabasss!!!
Buat masa ni aku sokong geng Mohd Hassan,geng-geng ini perlu berkerja keras jangan sampai Isa Samad menang.... 
kalau tidak... boss korang boleh tergugat nanti...

Ingat!! Isa Samad mempunyai pengalaman luas dalam bidang ni.. 






Simbah cat dan conteng cukup-cukup,tak kesah nak tuduh Pas pun bukannya ada bukti tak ada yang kena tangkap punya...tak cukup poster korang simbah sekali cat kat muka calon perasuah tu..



Malaun yang gila publisiti murahan tu korang tak nak simbah cat  ke ?

SapaTU?

DIA ni..


wayang punya kaki..

3 comments:

Ayid said...

Manthop Sheik. Dia kata muntah-muntah dan pening kepala. Itu tanda orang mengandung. Bukan kena belasah. Anyway ana punya blog mana tak nampak. Enta punya ana dah link kay ana. Tadbir. Hancur UMNO

Ayid said...

Ana punya blog seikh; ttp://ayid-manjaddawajada.blogspot.com/

ijoks2009 said...

Mungkin leher dia kena gigit dengan hantu raya belaan dia sendiri.umno ni mmg suka bela hantu .wakah kah kah

http://ijoks2009.blogspot.com/2009/10/kisah-mat-no-dan-mat-pis.html

tolong bg komen sikit

Design by CUPING MERAH Visit Original Post Cuping2 Template