Ikutsama

STATS

Related Posts with Thumbnails

Monday, 5 October 2009

DATUK AZEEZ TENAT..PELUANG UNTUK HIDUP TIPIS?


Pengerusi Biro Putera UMNO yang juga Ahli Majlis Tertinggi (MT) parti itu, Datuk Abdul Azeez Abdul Rahim diberitakan tenat dan kini dirawat di Unit Rawatan Rapi(ICU)  harapan  untuk hidup agak tipis....Datuk Azeez diberitakan telah dipukul oleh sekumpulan penyokong Pas,yang dikatakan adalah dari kalangan pesilat-pesilat handalan pada hari penamaan calon.




Doktor mengesahkan ada lebam luar biasa dipangkal tengkuknya,"saya tidak pernah melihat lebam seperti ini,biasanya merah atau biru tetapi yang ini berwarna hitam" kata Dr itu.

Ada sumber maklumat memberi tahu,Datuk Azeez terkena pukulan angin tiga penjuru (penderas).Menurut orang yang biasa dalam bidang ini..sesiapa yang terkena pukulan ini takkan hidup lama...kalau tak besok,lusa,bulan depan,tahun depan atau akan datang Datuk Azeez pasti akan mati.




"Saya amat terkejut dengan kejadian ini,berkemungkinan besar kalau dia dipanjangkan umur pun hidupnya seperti..hidup segan mati tak mahu...lebih baik umurnya dipendekkan sahaja." kata salah seorang penyokongnya.

kah!kah!kah!kah!kah!



CUPING : Lebih baik mati dari hidup menyusahkan orang...

10 comments:

Anonymous said...

semoga mati cepat..buat menyusahkan bumi je

Anonymous said...

woiii....
tinggi ilmu mamat yg bg karate chop kat mangkuk tingkat ni. itu baru raba bahu.. dah muntah-muntah. kalau dijentik telinga mangkuk hayun tu camana agaknya??... meninggal kat situ je kot????....

pendekar bujang lapok said...

kasihan....iss..isss..isss

hj jamaludin said...

Bismilah Hir Rahman Nir Rahim
Memang betul Azeez bukannya di tumbuk penyokong Pas , tapi empunya bloger tolong periksa betul gambar2 kat blog list politik dan cara tuipan himbus angin ( santau angin tu ) yang keluar dari mulut dan chalitan minyak dagu di calit oleh penyokong Pas seperti gambar yang tuan tonjolkan .Malah roh T.B.hock dah rasuk badan Penyokong Pas dan penyokong Pas lepas roh T.B.Hock kat Azeez. Cara mainan batin lain dari pada yang lain . Saya rasa Azeez kena santau dan minyak dagu kot .Penyokong Pas dah mula main permainan batin . Suruh Tuan Guru Nik Aziz sholat hajat untuk confirm kes santau ni. Hj jamaludin

abe MIE 'TERJAH' said...

http://pkrpasdap.blogspot.com

semua anonymous jer..
main komen sendiri ker?

CUPING MERAH said...

tak der masa nak komen sendiri...tu ko punya orang la pengecut tkdak teloq ...tak gentle

Anonymous said...

2tahun lepas ak de tngk cte tamil..cte politik tamil..cte polisnya yg mana sangat jahat dan bekerjasama dngn ahli politik yg kuat.dan stategi ahli poltik tamil ni lbh krng jerk cam yg br berlaku kt malaysia ni..ctenye begini..partiB mempunyai pengaruh yg kuat jgk untuk mengalahkan parti dia ni..jd dia rasa tergugat..lagi dia pun rancang satu strategi tuk tarik minat pengundi..dia plane suh orang2nye tikam dia waktu dia habis berceramah..tetapi rancangannya amatlah rapi..dia dah kaji dh fikikal badan manusia ni.dia dh kaji dh tmpt mane bila tikam x kn mati.


jadi dia pun suh la orng2 dia tikam dirinya kt tmpt2 yg telah dikaji tadi yg x mungkin boleh membunuh..lalu bila tiba masanya mereka pun bertindak.dan hebohlah kt tv.dan dia pun ckp pihak parti lawan yg bwt semu ni.jd rakyat waktu tu jd marah lalu protes.dan akhirnya parti lawannya kalah teruk.dan dia berjaya jgk dngn tekniknye..jadi sme jela ape yg berlaku kt negara kte ni.cme si mamat ni x dela seberani tamil tu.x nk la tikam2 ni,silap2 mampos.haha..so dia upah orang suh belasah dia..tu pun sket jerk.jngn belasah teruk2.hahA..pandai latu..tektik ni sbnrnye dah basi la..and bnda ni dah didedahkan dlm cerita tamil yg nk tunjukkan fenomena politik di negaranya..umno pun nk tiru jgk.haha..ak harap korang sebarkn bnda yg bermanfaat ni..spya kte semua x tertipu dngn tindak tanduk najis umno

abgBro said...

idup lg ke Azeez ni? wakakaka

CUPING MERAH said...

tk tau la..mungkin m..... kot

KUNYiiL said...

innalillah .......jiun
dlm citer ni sape heroinnye... cun tak?

Design by CUPING MERAH Visit Original Post Cuping2 Template