Ikutsama

STATS

Related Posts with Thumbnails

Monday, 5 October 2009

DATUK AZEEZ KENA 'SAPA' DAH MACAM KENA SANTAU..



Hanya menyapa tangan dibahu, Putra Umno ini merasakan seperti 20 kali tumbukkan bertubi-tubi...bayangkan kalau pemuda itu memberikan satu tumbukan padu kat muka mamak ni...apa akan jadi ya?


e?



4 comments:

Anonymous said...

2tahun lepas ak de tngk cte tamil..cte politik tamil..cte polisnya yg mana sangat jahat dan bekerjasama dngn ahli politik yg kuat.dan stategi ahli poltik tamil ni lbh krng jerk cam yg br berlaku kt malaysia ni..ctenye begini..partiB mempunyai pengaruh yg kuat jgk untuk mengalahkan parti dia ni..jd dia rasa tergugat..lagi dia pun rancang satu strategi tuk tarik minat pengundi..dia plane suh orang2nye tikam dia waktu dia habis berceramah..tetapi rancangannya amatlah rapi..dia dah kaji dh fikikal badan manusia ni.dia dh kaji dh tmpt mane bila tikam x kn mati.


jadi dia pun suh la orng2 dia tikam dirinya kt tmpt2 yg telah dikaji tadi yg x mungkin boleh membunuh..lalu bila tiba masanya mereka pun bertindak.dan hebohlah kt tv.dan dia pun ckp pihak parti lawan yg bwt semu ni.jd rakyat waktu tu jd marah lalu protes.dan akhirnya parti lawannya kalah teruk.dan dia berjaya jgk dngn tekniknye..jadi sme jela ape yg berlaku kt negara kte ni.cme si mamat ni x dela seberani tamil tu.x nk la tikam2 ni,silap2 mampos.haha..so dia upah orang suh belasah dia..tu pun sket jerk.jngn belasah teruk2.hahA..pandai latu..tektik ni sbnrnye dah basi la..and bnda ni dah didedahkan dlm cerita tamil yg nk tunjukkan fenomena politik di negaranya..umno pun nk tiru jgk.haha..ak harap korang sebarkn bnda yg bermanfaat ni..spya kte semua x tertipu dngn tindak tanduk najis umno

GOMO said...

BLOGGER PAS KETANDUSAN MODAL LALU FITNAH JUGA MENJADI PILIHANNYA http://gomo-no1.blogspot.com/2009/10/blogger-pas-yang-ketandusan-modal.html

CUPING MERAH said...

bukan fitnah tapi menyangkal dakwaan yang tak masuk akal ni..nak glemer cari la cara lain..

mentang2 muka jarang masuk paper,pastu buat publisiti murahan..

Anonymous said...

BERITA TERKINI...

IBRAHIM ALI DIMASUKKAN KE ICU DISEBABKAN TERLEKAT SELIPAR YANG DIBALING OLEH PANGLIMA PERANG BADAR PAS ..PANG5 CUPING KELABU ASAP..

SAAT YANG KU NANTIKAN..
SICUPING DENGAN KEBODOHANNYA...

BILA LAGI NAK BALING SELIPAR NI...
CUPINGGGGGGGG.....

Design by CUPING MERAH Visit Original Post Cuping2 Template