Ikutsama

STATS

Related Posts with Thumbnails

Wednesday, 28 October 2009

Adakah kudis-kudis buta akan sembuh mlm ini?

Adakah cream ini masih boleh digunapakai untuk mengubat luka-luka dan kudis-kudis?
harapan agar satu ubat mujarab atau formula dapat dicari pada malam ini bagi menyembuh luka dan kudis yang berlarutan tampa kesembuhannya..



Masih bergunakah cream ini atau sudah expired date..?
kalau cream ini masih mujarab ..eloklah ia digunakan lagi..
Tapi kalau ia mendatangkan lebih penyakit..adalah lebih baik kita hantar ke makmal dan buat ujikaji balik.

6 comments:

ijoks2009 said...

Rasanya sudah expired.elok lah di hantar ke makmalatau di kitar semula.

GOMO said...

Kecoh isu perjumpaan Blogger bersama Hassan Ali pada malam yang lepas. Apa yang sampai kecoh sangat ni??? Apa isu yang menarik sehinggakan Blogger Pakatan Al Banjari dan geng nya yang lain Kepanasan dengan artikel Gomo???
http://www.papagomo.com/2009/10/live-blogger-pakatan-kepanasan-dengan.html

CUPING MERAH said...

yang panasnya gomo bawak cerita auta lebih dari fakta...kah..kah..kah

mohd Ali said...

Ana rasa Isu Kerajaan Perpaduan hendaklah dibincangkan secara bersemuka antara Tuan Guru Nik Aziz dan Tuan Guru Haji Hadi,Cikgu Pa, Hasan Ali. Tak patut langsung ada rasa tidak puas hati yang diluahkan secara terbuka antara 2 tok guru. Namapun tok guru, mestilah yang diluahkan berdasarkan firasat terpimpin dari Allah, bukan nafsu… Ana rasa tak patut langsung Pimpinan PAS pusat khususnya menjadi bengkeng(pemarah) dan takkan tak ada perjumpaan sebulan sekali yang wajib bagi pihak pimpinan PAs pusat.
Ana cadangkan Usrah Pimpinan Pusat perlu diwujudkan bagi merapatkan talisilaturahim antara pimpinan.
Zaman dah maju, ambil no tel. dan telefon. Saya dah mula merasakan Blog dah menjadi senjata makan tuan. Lebih merosakkan dari memberi kebaikan.
Ingatlah bila berfikir sendirian, syaitan akan berperanan.Bagi ana dua2 tak salah.
Ana rasa tak perlu mesyuarat luarbiasa, yang perlu sabar luarbiasa.
Bagilah peluang semua orang bercakap, jika ada kerajaan perpaduan Presidenpun kena minta mandat pada ahli.So….nak kalut apa…. Kalau buat sungguh kerajaan perpaduan ana yakin akan dimaklumkan pada ahli.
Ana rasa tahun nie Allah turunkan wabak EGM kot, sampai PAS pun nak kena jugak tak kecuali..
Bagi ana biarlah beberapa orang buat kenyataan ikut sedap mulut, lepas nie kita pangkahlah pimpinan yang ikut sedap kita pulak.sabar……
Ana doakan dua2 tok guru sihat dan tak jatuh sakit akibat daripada banyak berpikir. InsyaAllah PAS tetap teguh. Kami anak2 PAS anggap dua2 macam Ayah dan Bonda, dua2 kami sayang, dua2 kami hormat. Tapi Ayah dan Bonda takkan kalau nak gaduh depan anak2. Betul jugak kata arwah ayah takkan dalam keluarga takdak bergaduh, tapi kita adik beradik yang lain tak patut jadi batu api, patutnya kita jadi pendamai.Tak patut masuk campur kalau tidak akan jadi lagi kecoh. Alih2 dok tahun depan dapat adik baru lagi. InsyaAllah, Amin.

Terjah semacam said...

krim2 ni nak kena hantar semula kat makmal supaya dapat dianlisis supaya kita dapat keputusan yg lebih tepat sama ada ianya patut dilupuskan atau diperelokan . jika dah x dapat di selamatkan maka patut lah krim2 tersebut dilupuskan

labulabi said...

kah kah kah

Kesian mereka bertiga.

Bila mereka diperlu, di bawa ke sana ke mari untuk ceramah, kempen, tapi bila mursyidul am melenting semua mereka ni nampak buruk, hodoh. Memang dasar parti yang tidak pernah bersyukur. Selalu nak cari kesalahan orang.

kah kah kah

Design by CUPING MERAH Visit Original Post Cuping2 Template