Ikutsama

STATS

Related Posts with Thumbnails

Saturday, 26 September 2009

KHAIRY JAMALUDDIN KENA SEBAT?

Kesian ngan bang Khairy hari-hari kena sebat,kalau tak kena sebat dengan pembangkang..kena pulak dengan parti sendiri..DISINI.


Itulah dulu masa kau ada mak bapak kau sombong,kau tuduh Anwar sebat depan-belakang haa..sekarang kau tau la balasan Tuhan..sekarang kau sendiri yang kena.


Tapi..apa apapun aku mengucap banyak-banyak berterimakasih kerana engkaulah pihak pembangkang menang besar pada Pilihanraya ke 12 lalu.


Sebagai tanda tanda penghargaan aku menjemput Bang Khairy untuk menyertai Pas,mungkin pemimpin pas pun pernah mempelawa bang Khairy suatu ketika dulu..


Aku tengok Bang Khairy dah macam anak yatim piatu didalam Umno kesiaannn..dah di anak tirikan macam beruk sumbang bukan kera sumbang.


Perjuangan apa yang Bang Khairy boleh buat kat dalam Umno tu?nak berkubang dengan sampah-sampah plastik? tak kemananya,sebab diaorang dah tak suka Bang Khairy.


Kalau Bang Khairy sudi masuk lah Pas,lepas tu pergi belajar dengan Tok Guru penuhkan ilmu didada.
Klau dah jadi anak buah Tok Guru..jangan memberukkan orang lagi ya..


Ingat bang Khairy hanya tinggal sepenggal lagi...lepas ini Bang Khairy takkan wujud lagi dalam dunia politik.

CUPING : Kutip dan didiklah walaupun dia beruk-beruk dijalanan..kah..kah..kah

3 comments:

Anonymous said...

BAGUS LA KHAIRY KAU IKUT AJE CUPING TU...
KAU KAT SINI MENYEMAK JE

zali said...

idea yang baik...

selamat jalan kj...semoga pas vs
pas akan bertambah semarak dengan
adanya kj.

pas x pas = melingkup.

CUPING MERAH said...

selagi jalan itu adalah jalan kebenaran...susah sikit la lak terlingkup..makin naik ada la..

Design by CUPING MERAH Visit Original Post Cuping2 Template