banner umno warning

Ikutsama

STATS

Related Posts with Thumbnails

Saturday 5 September 2009

KALAULAH AKU KHAIRY....

                                                                                                                                                                        
               Kalaulah aku Khairy...orang tak sudi, dah lama aku lari...
         Kalaulah aku Khary...aku tak berangan jadi menteri...
                                           Kalaulah aku Khary...takkan aku jadi tukang cuci..
                                           Kalaulah aku Khary...aku ada malu pada diri....
                                           Kalaulah aku Khary...aku ada harga diri.
                                           Kalaulah aku Khary...takkan aku jadi begini..
                                           Kalaulah aku Khary...tak rela aku kena buli...

0 comments:

Design by CUPING MERAH Visit Original Post Cuping2 Template