banner umno warning

Ikutsama

STATS

Related Posts with Thumbnails

Tuesday 9 June 2009

Kerajaan Perpaduan “unity government” yang aku Nampak!!


Bagi aku cadangan TGHA ada baik dan ada buruknya ketika PRU13 nanti yang mana kita tahu umngok dan juak2nya takkan semudah-mudahnya menyerahkan tahkta kerjaan kepada pakatan rakyat walaupun pakatan rakyat menang besar pada pru 13 nanti ,

Untuk mengelak daripada perkara ini berlaku maka TGHA mencipta kerajaan perpaduan dengan ini puak2 umngok dapat menerima kekalahan dengan hati yang terbuka.kerajaan perpaduan ini hanya dimulut sahaja ini bagi menarik perhatian umngok supaya menyokong pas dan tidak menjadikan Malaysia huru-hara ketika umngok ni kalah dalam pru 13 nanti.

Disini kita perlu lihat apa yang berlaku di negeri perak dimana umngok melakukan apa sahaja untuk merampas negeri perak dan untuk mengelak daripada perkara ini berlaku maka terciptanya kerajaan perpaduan “lisan”.

Satu lagi yang aku Nampak terciptanya kerajaan perpaduan ini ditujukan untuk umngok di negeri Terengganu dimana kerajaan umngok yang dipimpin oleh mat said tak diterima oleh umngok deris jusoh dan umngok pusat, kerjaan umngok mat said sekarang seperti kerajaan pembangkang yang di anak tirikan.
Dengan itu terciptanya kerajaan perpaduan TGHA, dan dengan ini TGHA dapat menarik keluar geng umngok mat said daripada umngok dris jusoh dan menyokong pr dan Terengganu akan dikuasai pr.

Yang buruknya boleh ke penyokong pr atau pun pas menerima kerajaan perpaduan ini,kenapa kaum India,cina dan lain2 menyokong pas?sebabnya mereka dah benci dengan kerajaan umngok dan beend ini.bukan kebencian sedikit tetapi terlalu benci!! dan benci!! Dan adakah mereka ikhlas menyokong pas ataupun mereka ada agenda tersembunyi.
Boleh percaya ke??

,TGHA perlu turun padang dan buat roadshow ke seluruh negara untuk menjelaskan secara terperinci supaya penyokong pr ataupun pas dapat memahami dan tidak ada syak wasangka yang buruk terhadap beliau.

Bagi aku,akukan tetap menyokong TG NIK AZIZ walauapapun yang berlaku kerana aku ikhlas hendak memperjuangkan islam
Apapun yang TGHA lakukan mungkin dia ada pandangan tersendiri yang kita tidak faham,dan mungkin TGHA dah countim ngan TGNA sebelum mengeluarkan pendapat yang mana kita tidak tahu apa alasan mereka.

Kita perlu yakin dengan pemimpin kita,dan kalau kita keliru bertanyalah kepada mereka yang lebih arif dan semoga segala kekeliruan ini dapat diatasi.

0 comments:

Design by CUPING MERAH Visit Original Post Cuping2 Template