banner umno warning

Ikutsama

STATS

Related Posts with Thumbnails

Sunday 12 February 2012

Indahnya undang2 Malaysia..klau diNegara Arab dah lama Mampuss..



Artis ini selamat kerana berada dimalaysia yg mengamalkan undang-undang Yahudi,inilah indahnya undang-undang dimalaysia,anda boleh menghina nabi  menghina hudud,mempermainkan Alquran,betapa pelajaran Yahudi yg telah ditanam didalam jiwa-jiwa pemimpin Umno.Tiada pejuang Islam dalam Umno berani tegur..sebaliknya mereka yg dilantik untuk menjaga hal ehwal agama merupakan tahi tahi yg busuk yg lebih busuk dari orang yg bukan Islam.
 
 
Amalan amalan Yahudi yg dibawa oleh pemimpin-pemimpin Umno terus diresapi kedalam pengikut2 Umno sehinggakan mereka tidak mengetahui mana satu yg salah besar dan mana satu kesalahan kecil,mereka semua makin tidak mengerti tentang islam yg sebenar,sehingga mereka menganggap dosa-dosa dengan Allah itu satu perkara yg kecil dan mereka menganggap itu antara dosa diri masing2 dengan Allah,yg boleh menghukum hanya Allah bukan manusia
 
 
 
Tapi klau kesalahan menghina Raja dan pemimpin tertinggi itu adalah dosa besar yg boleh menyebabkan mereka itu keneraka dan tidak berbau syurga,mereka sanggup membrontak seperti dunia ini akan ditimpa malapetaka klau tak menghukum orang-orang ini menghina ini..tetapi dalam satu hal kalau mereka ini yg menghina raja atau pemimpin..mereka ini dikecualikan dikenakan dosa.
 
Untuk lebih memantapkan lagi Agama Islam plastik yg dibawa mereka ini dicipita pelbagai pertubuhan dan mempergunakan Ilmuan Agama yg lebih kepada keduniaan bagi meyakini rakyat yg bodoh bahlul menyokong Islam yg dibawa mereka..Pertubuhan atau Ilmuan Agama  ini hanya akan melihat perkara-perkara tertentu untuk bersuara dan suara suara itu mesti memihak kepada pembawa Islam plastik itu sendiri..

'Hina' Islam: Malaysia usir wartawan Saudi


Wartawan ini blom tahu akan nasibnya kerana keceluparannya menghina Nabi Muhammad Saw

Wartawan muda Arab Saudi yang mencetuskan kemarahan rakyat di negaranya akibat komennya di Twitter yang didakwa menghina Islam dan Nabi Muhammad SAW telah diusir pulang oleh pihak berkuasa di Malaysia.

Menurut AFP yang memetik seorang pegawai kerajaan Malaysia yang tidak mahu identitinya didedahkan, Hamza Kashgari, yang ditahan di negara ini minggu lalu selepas melarikan diri dari Arab Saudi, meninggalkan Kuala Lumpur dengan kawalan pegawai-pegawai Arab Saudi.
Sabtu lalu, semasa sambutan kelahiran Nabi Muhammad SAW, Hamza didakwa menulis kata-kata yang menyinggung perasaan umat Islam.

Dalam tweetnya, beliau menulis, dia amat mengagumi sifat yang ada pada Nabi tetapi mahu bersalaman dengan baginda bukan sebagai pengikut tetapi setaraf dengannya.
Hamza pernah memohon maaf dan mahu bertaubat tetapi sekumpulan ulama terkemuka negara itu melabelkan beliau sebagai murtad dan mahu beliau dibicarakan dan dihukum di negara itu.

1 comments:

Unknown said...

Pemerintah dan penjaga agama(konon)sama sama-sama menjadi hamba yahudi

Design by CUPING MERAH Visit Original Post Cuping2 Template