banner umno warning

Ikutsama

STATS

Related Posts with Thumbnails

Tuesday 10 January 2012

ZOL KOLOM TETAP TUDUH ANWAR LIWAT WALAUPUN MAHKAMAH MEMUTUSKAN ANWAR TAK BERSALAH

Selepas Mahkamah Tinggi Kuala Lumpur membebaskan Datuk Seri Anwar Ibrahim dan mendapatinya tidak bersalah si mangkuk Zol Kolom  dengan pendirian yg DSAI tetap bersalah kerana meliwat si Sayfool bullcow re

Kata Zol Kolom: teman mencadangkan kepada Pendakwaraya supaya membuat rayuan kepada Mahkamah Rayuan untuk mendapat kepastian legal samada kesemua elemen yang diperlukan untuk membuktikan pertuduhan dibawah Seksyen 377B yang dikemukakan itu sudah dipenuhi.

Lagipun pihak Pendakwaraya berhak membuat rayuan. Dan teman cukop yakin rakyat pasti mahukan rayuan dikemukakan, agar proses kehakiman dan keadilan dapat dilaksanakan secara baik.

Dan sekarang peluang terbaik untuk Anwar memberikan sampel darahnya kepada pihak berkuasa termasuk Mahkamah untuk mendapat ujian DNA perbandingan dengan DNA Lelaki-Y yang ditemui dalam dubur Saiful.

Anwar tidak sepatutnya lagi berdolak dalik, hadapilah kebenaran. Berikan rakyat hak untuk mendapat tahu kebenaran. Teman cabar Anwar supaya bersikap seperti anak jantan, dan serahkan sampel darahnya untuk ujian DNA!

Dalam erti kata mudahnya, Si Ketua Penipu tu memang seorang Peliwat!!! Tak kira la sama ada ianya berlaku secara suka rela atau sebaliknya!!! Meliwat tetap meliwat!!!


3 comments:

Anonymous said...

masa kecil2 dulu bidan kampong "belah" mulut zul kulim dgn tulang babi kok. patutlah mulutnya kurang ajar atau masa kecil mak bapaknya tak ajar dia betul2 menjadi manusia tg baik.

Libang Libu said...

Zol Kolom? kahkahkahkakah!!!

Anonymous said...

Komen pertama agak melampau, kaedah pemikiran orang malaysia sekarang lebih kepada agenda politik peribadi. tak ada dah fikir pasal benda2 yang lebih baik. Yang keluar komen dalam blog hanya caci maki saja. Cuba andai fikir jika diterbalikkan komen itu kepada anda dengan ayat yang sama, apa perasaan anda.

Design by CUPING MERAH Visit Original Post Cuping2 Template