Ikutsama

STATS

Related Posts with Thumbnails

Thursday, 5 January 2012

Surat "BRUTAL" kepada Hassan Ali

 Kepada:   Dato Hassan Bin Ali                               050112

Daripada:  Cuping Merah & Rakan2

Perkara: Hassan Ali selalu bagi gua dan rakan-rakan blogger gua naik darah jer..


Merujuk tentang perkara yg diatas,Kalau lu nak ke tak nak ke pegi demo 901 pun ada ke gua dan rakan-rakan kesah?
Tak payah la nak citer satu dunia yg lu tak nak join demo 901 tu..ramai lagi pemimpin atas yg tk nak pegi xde citer pon..mereka diam,mereka tak nak ganggu usaha-usaha orang lain untuk mengubah kearah malaysia baru.
Lu selalu potong stim gua dan rakan-rakan gua...kalau lu pegi ke tak pegi ke ..tak der maknernya..lu bukan bleh bawak pengaruh pon..lu jer perasan yg lu ni ada pengaruh,sebab media umno selalu panggil lu..tapi lu tak perasan yg lu sedang dipengaruh..
Apa sebenarnya yg lu mahu?pengaruh?glamer?nama?
Tapi apa yg gua nampak ..lu ni giler glamer jerk..kenyataan-kenyataan memang sengaja lu reka cipta supaya nampak menyebelahi kerajaan yg lu bangkang tetapi lu suka supaya mereka ambil port dan lu dapat port kat media mereka.
Lu buat gua selalu pikir buruk terhadap lu.. gua tengok lu sengaja bikin macam2 supaya umno terus bertahan dengan kuasanya...dan pakatan rakyat tidak dapat mengambil alih kuasa.itu yg gua pikir terhadap lu.
Kalau Aduka Taruna yg duduk tempat Hj Hadi dah lama dah lu kena tendang dari Pas
kalau Gua yg duduk tempat Hj Hadi dah lama gua ajak lu ke laut bikin lu jadi umpan mancing

Tolong la kita orang tak nak kacau lu.. kita orang nak lupakan lu... tolong jangan ganggu kerja-kerja kitaorang untuk mencapai pemerintahan Malaysia Baru..kalau lu rasa nak kekalkan Malaysia lama dan lu nak tentang kita orang lu pi la duduk sebelah sana..kitaorang suka jer lu kesana..mungkin lu bleh kuar tv hari-hari.

Hassan Ali Lu duduklah diam dan buat kerja lu pleasee!!

Sekian Terimakasih


Yang menjalankan tugas,

2 comments:

Anonymous said...

kenapalah para pemimpin PAS ada otak dikepala, namun guna kepala lutut untuk berfikir!
bangang apakah mereka ini, sehingga mereka tidak sanggup halau si Hasan Ali keluar dari PAS.
adakah mereka masih belum terbau kencing si Hasan Ali ke atas bendera PAS. Kalau mereka begitu bangang, kambing pun tak mahu mengundi PAS.
pada hari ini, si Hasan Ali dah mula berak, bukan sahaja berak depan pejabat PAS Selangor, bahkan beliau sanggup berak dalam serban TG.Hj Hadi. Kalau pun pemimpin PAS buta tak nampak taik yang diberak si Hasan Ali, tak masuk akal hidum pemimpin PAS tersumbat juga.
Kalau si Hasan ini dibiarkan berterusan, beliau mungkin kentut atas muka Tuan Man Tuan Ibrahim dan Nasaruddin Tantawi. Kalau tak perasan juga orang kentut atas muka kita, lebih baik jadi batu nisan sahaja.
semua orang tahu, si Hasan ini berani sangat untuk jadi hantu UMNO kerana beliau duduk celah kengkang Harun Din, seorang bomoh segala jin dan saka yang terkenal.

- "jangan hina kekanda saya" - kata-kata hikamat kontraktor jalan terkenal.

AliHasan said...

kenapalah para pemimpin PAS ada otak dikepala, namun guna kepala lutut untuk berfikir!
bangang apakah mereka ini, sehingga mereka tidak sanggup halau si Hasan Ali keluar dari PAS.
adakah mereka masih belum terbau kencing si Hasan Ali ke atas bendera PAS. Kalau mereka begitu bangang, kambing pun tak mahu mengundi PAS.
pada hari ini, si Hasan Ali dah mula berak, bukan sahaja berak depan pejabat PAS Selangor, bahkan beliau sanggup berak dalam serban TG.Hj Hadi. Kalau pun pemimpin PAS buta tak nampak taik yang diberak si Hasan Ali, tak masuk akal hidum pemimpin PAS tersumbat juga.
Kalau si Hasan ini dibiarkan berterusan, beliau mungkin kentut atas muka Tuan Man Tuan Ibrahim dan Nasaruddin Tantawi. Kalau tak perasan juga orang kentut atas muka kita, lebih baik jadi batu nisan sahaja.
semua orang tahu, si Hasan ini berani sangat untuk jadi hantu UMNO kerana beliau duduk celah kengkang Harun Din, seorang bomoh segala jin dan saka yang terkenal.

- "jangan hina kekanda saya" - kata-kata hikamat kontraktor jalan terkenal.

Design by CUPING MERAH Visit Original Post Cuping2 Template