Ikutsama

STATS

Related Posts with Thumbnails

Wednesday, 18 January 2012

Siri jelajah gOLILA (roadshow) untuk pecah pekong siapa hASSE aLI

 Dengan kuasa Allah hASSE aLI sedang membuka pekong siapa dirinya yg sebenarnya..pada tahun 2009 apabila ada krisis hASSE aLI.. ramai diantara kita tidak ambil port dan menganggap itu perkara kecil sahaja..bagi gua and the gang perkara ini amat besar dan amat serius..ia  perlu ditentang habis-habisan.

Ramai diantara penyokong Pas mahu perkara ini didiamkan biar dalaman yg mengambil tindakan...kah kah kah kami tak percaya..sebab yg terbabit adalah orang besar2..korang nak diam ..korang diam la

Kami blogger yg tk boleh ditutup mulut macam Cuping Merah dan lain2 seangkatan denganya terus menggasak hASSE aLI dan the gengnya sehingga ramai penyokong2 pakatan yg murka KEPADA gua and the gang terutama penyokong Pas.

Gua and the gang hanya menutup mata dan memekakkan telinga sahaja apabila gua the gang kena hantam balik dalam komen ,email dan chat..   gua and the gang yakin apa yg kami lakukan itu adalah benar demi menyelamatkan Pas and the gang..Pr la tu

Terus terang pada waktu itu gua and the gang menggasak HJ HADI,HASSAN ALI,NASHARUDDIN MAT ISA DAN MUSTAFFA ALI..sehingga satu kumpulan timbul yg dinamakan PAS REFORM ...Gua bukan diantara kumpulan itu dan gua pon tak tau sapa pemimpin kumpulan ini samada Aduka Taruna atauJean Francoise atau jin tanah,jembalang tu gua tak tau.. gua kenal Aduka Taruna pon atas sebab dia menderhaka kepada ayah angkat gua..terutatama abg gua kuyeem..

Berbalik kepada hASSE aLI ..mari kita melihat perbuatannya yg gua duga dulu kini menjadi nyata..dulu gua sudah bagitau hASSE  ni sombong,ego dan keras kepala..boleh dikatakan dari segi politik hASSE adalah orang yg bodoh politik tapi klau dari segi duit pergh!! memang pakar ..sekarang terbukti apabila ketua pemuda Pas menuduhnya begitu..

Boleh gua katakan yg hASSE aLI pembohong besar yg dah menipu korang semua dengan perjuangannya..kononnya perjuangan akidah,melayu,islam dan raja2..tu tipu semata-semata..hASSE aLI hanya tau cerita pasal duit,duit,duit,duit ..apa yg dia buat semua kerana duit..tengok roadshow bohongnya nanti..

Sekarang kelegaan pada gua apabila hASSE aLI dah disingkir dan tinggal beberapa ekor lagi talibarut yg masih berada dalam Pas..tu gua malas nak terjah..gua serahkan kepada Pas reform untuk bertindak tu pon klau berani...cuma gua ingatkan jangan masuk Rusila,klau tak nak jadi umpan pancing ayah chik..ha ha ha..

 hASSE aLI akan memecah pekongnya dan rakannya sendiri dalam roadshow "dangdut kaplo" keseluruh negara.....Tunggu dan lihat

0 comments:

Design by CUPING MERAH Visit Original Post Cuping2 Template