Ikutsama

STATS

Related Posts with Thumbnails

Friday, 13 January 2012

Panasss! Blogger PARPU KARI tenat,bergaduh dengan Papa GOMO


kah kah kah...kopipes dari bog parpu kari..kah kah kah

kah kah kah,..macam ni ramai ke?
kah kah kah peem yg turun beb,bukan wakil rakyat biasa
kah kah kha...klau macam ni ramai..ramai lagi ceramah Ustaz Azhar Idrus yg xde jawatan apapa
kah kah kah..cerita cuma nak sedapkan hati sendiri jer..kah kah



TERKINI! PERHIMPUNAN ANTI LIWAT DI BUKIT GANTANG

Ramainya rakyat yang hadir. Jalan jam sebaik saja keluar dari tol Taiping. Aku sempat ambik gambar ni dari dalam kereta je la. Nak parking pun takde tempat.
Ini sebenarnya bukanlah perhimpunan anti liwat tapi sebenarnya perhimpunan PM TURUN PADANG JUMPA RAKYAT yang diadakan di Bukit Gantang.
Aku boleh gerenti la lepas Nizar tengok crowd mcm ni mesti dia bertambah meroyan punya. Tadi suang masa PM turun ke Shah Alam pun aku dengar dia mendapat sambutan luarbiasa.



0 comments:

Design by CUPING MERAH Visit Original Post Cuping2 Template