banner umno warning

Ikutsama

STATS

Related Posts with Thumbnails

Sunday 15 January 2012

Harunsani tetap menyokong Undang-undang kafir dari melaksanakan Hudud

 Mufti Perak, Tan Sri Harussani Zakaria membidas Ketua Pembangkang Datuk Seri Anwar Ibrahim kerana menganggap undang-undang berkaitan hubungan sejenis atau homoseksual di negara ini sudah lapuk dan mahu ia dikaji semula.

NONE“Umat Islam harus menentang amalan seks sejenis tidak kira sama ada lelaki dengan lelaki atau perempuan dengan perempuan atau amalan liwat antara lelaki dengan wanita.

“Jangan kerana mahu mengejar sokongan, kita membelakangkan agama,” katanya dalam satu laporan akhbar Berita Harian hari ini.
 
Harussani mengulas komen Anwar dalam wawancara dengan Perbadanan Penyiaran Britain (BBC) World News, Khamis lalu yang berkata masyarakat negara ini tidak boleh menerima amalan homoseksual tetapi undang-undang lapuk mengenainya tidak harus digunakan bagi menghukum orang yang tidak bersalah.

Anwar berkata demikian ketika menjawab soalan mengenai sama ada beliau bersedia menyokong pemansuhan undang-undang lapuk homoseksual.


kah kah kha..punya ler cepat mengeluarkan kenyataan..kah kah kah
kah kah kah..memang betul Anwar kata begitu...kah kah kah
kah kah kah..Tapi undang2 lapok mana yg harus dikaji semula?..kah kah kah
kah kah kah..mungkin niat Anwar suruh tukar dengan Undang2 islam..kah kah kah
kah kah kah..Qazaf,Qazaf,Qazaf..kah kah kah








1 comments:

insidewinme said...

Hari ini kaum Muslimin berada dalam situasi di mana aturan-aturan kafir sedang diterapkan. Maka realitas tanah-tanah Muslim saat ini adalah sebagaimana Rasulullah Saw. di Makkah sebelum Negara Islam didirikan di Madinah. Oleh karena itu, dalam rangka bekerja untuk pendirian Negara Islam, kelompok ini perlu mengikuti contoh yang terbangun di dalam Sirah. Dalam memeriksa periode Mekkah, hingga pendirian Negara Islam di Madinah, kita melihat bahwa RasulAllah Saw. melalui beberapa tahap spesifik dan jelas dan mengerjakan beberapa aksi spesifik dalam tahap-tahap itu

Design by CUPING MERAH Visit Original Post Cuping2 Template