banner umno warning

Ikutsama

STATS

Related Posts with Thumbnails

Wednesday 11 January 2012

Akhirnya PKR hanya tinggal Anwar

40 ahli PKR cabang Kg Jerek, Gua Musang sertai UMNO

11/01/2012 7:20pm

GUA MUSANG 11 Jan. – Seramai 40 ahli Parti Keadilan Rakyat (PKR) cabang Kampung Jerek Baru, dekat sini, keluar dari parti itu untuk menyertai UMNO setelah hilang kepercayaan terhadap perjuangan PKR yang dianggap sia-sia.
Kumpulan itu yang diketuai Mohd. Nazri Mohd. Nor menyerahkan borang keanggotaan UMNO kepada Timbalan Ketua UMNO Bahagian Gua Musang, Mat Yusoff Ab Ghani hari ini.
Beliau berkata, mereka meninggalkan PKR kerana hilang kepercayaan terhadap perjuangan parti itu yang didakwanya hanya “bermain wayang” tetapi gagal menunaikan janji kepada.
"Kami kecewa apabila parti itu bersekongkol dengan Pas untuk merampas tanah rakyat di beberapa kawasan Hulu Kelantan untuk diserahkan kepada syarikat bagi pembangunan ladang.
“Rasa sedih juga apabila tanah yang diusahakan rakyat, diambil balik begitu sahaja...rakyat juga menuduh kami bersubahatdalam perkara itu sedangkan kami tidak memperolehi satu sen pun daripada pembangunan tanah berkenaan,” dakwa Mohd Nazri. - BERNAMA

kah kah kah..saban hari saban tahun kita dengar ahli PKR atau PAS lari masuk Umno..kah kah kah

kah kah kah..40,50,200,500 orang..kah kah kah

kah kah kah..lom habis habis lagi..kah kah kah

kah kah kah..ramainya ahli kah kah kah


1 comments:

Anonymous said...

cuba ingat, dari dahulu lagi, sebelum ada pkr setiap kali pemimpin umno dtg ke kelantan dan apabila dekat pilihanraya sudah pasti berpuluh2 dan beratus2 ahli2 pas menyerahkan borang masuk umno. kalau mengikut perkiraan dinegeri kelantan sudah tiada lagi ahli2 pas kesemuanya adalah ahli umno. tapi apabila pilihanraya pas jugak yg memerintah.
'lain kali kalau nak tipu, tipulah betul2' rakyat sekarang sudah cerdik melainkan ahli umno.

Design by CUPING MERAH Visit Original Post Cuping2 Template