banner umno warning

Ikutsama

STATS

Related Posts with Thumbnails

Saturday 31 December 2011

Otak Orang Umno Lebih Mahal

Tersebut alkisah satu cerita dongengan dan rekaan semata-mata..tiada kena mengena dengan orang persorangan yg hidup atau yg dah alkepus..
Kisah bermula apabila seorang pesakit otak berjumpa dngan doktor pakar otak untuk khidmat nasihat untuk memulihkan otaknya..

Pesakit : Dr..bolehkah otak saya kembali pulih?
Dr        : Otak awak tidak boleh disembuhkan lagi..
Pesakit : Klau begini saya sudah tidak ada harapan lagi la Dr?
Dr        : Dengan teknologi yg canggih sekarang awak masih ada harapan..
Pesakit : Tadi Dr kata otak saya tidak boleh dipulihkan lagi..
Dr        : Ya memang otak awak dah tk boleh dipulihkan lagi..tapi saya boleh gantikan otak awak dengan    
              dengan otak orang lain
Pesakit : Gembira hati saya..klau begitu berapa kos untuk satu otak?
Dr        : Sekarang ada tiga jenis otak..
              1.Otak orang PR (semua bangsa) kos dia murah..
              2.Otak orang BN (cina & india) kos sedikit mahal
              3.Otak orang Umno (melayu & mamak) kos paling mahal 

Pesakit : Dr boleh jelaskan kenapa otak tu berbeza kos nya?adakah otak orang umno lebih mahal kerana  
             otak mereka lebih bijak?
Dr        : Kos mahal murah bukan bergantung kepada otak tu bijak atau tidak...ia bergantung kepada bilangan
              orang..
Pesakit : Saya tak paham Dr..
Dr        : Begini.. klau saya hanya perlu beli orang Pr "2 ORANG" 100% dijamin salah seorang ada otak 
             didalam kepalanya.. atau kedua-duanya ada otak.. jadi kosnya tak mahal..
              Untuk orang Bn.. saya terpaksa beli "5-6 ORANG" untuk memastikan salah sorang tu ada otak
              dalam kepalanya..
              Untuk orang umno saya terpaksa beli "50 ORANG" untuk mendapatkan satu otak..itu sebab kos
              dia agak mahal..
Pesakit : Jadi orang umno ni banyak yg tak ada otak la Dr?
Dr        : Ya begitulah 


Di edeakan Oleh CUPING MERAH..


              
   
              

0 comments:

Design by CUPING MERAH Visit Original Post Cuping2 Template