banner umno warning

Ikutsama

STATS

Related Posts with Thumbnails

Friday 2 December 2011

Ketua Wanita lembu cuba berselindung disebalik wanita melayu lembu untuk menutup skandal lembunya


Tersebut al kisah disebuah negara yang kerajaanya adalah penyamun,
seorang wanita sudah lewat usia menjadi ketua wanita didalam parti penyamun..
Parti penyamun ini terdiri dari orang-orang melayu dan tak berapa nak melayu tetapi dipanggil juga melayu..

Bukan pasal parti yang gua nak story tetapi pasal ketua wanita parti yang tak nampak melayu tetapi mengaku melayu dan puak melayu yang dungu telah mengiktiraf wanita sebagai melayu..

Bermula mesyuarat agong wanita umno wanita yang tak berapa nak melayu ini telah mempergunakan wanita  yang tulen melayu lembunya untuk menutup kemaluanya kerana bersekongkol dengan lembu,kondo dan kereta mewahnya..

Melayu dibawah yang tulen lembunya terpekik terlolong bagi mempertahankan ketua lembunya tampa rasa syak dan wasangka..begitu megah ketua wanita melayu lembu serta bersuara lantang apabila pengikutnya dapat diperlembukan..

Rupanya tidak semua wanita melayu lembu yang memberi sokongan yang mutlak atau 100%.. ada juga yang tidak berpuashati dan menyatakan pendirian bahawa ketua wanita melayu lembu itu perlu menjelaskan kepada semua tentang skandalnya dengan lembu..susah nak menjawab dengan parti lawan dan ketua wanita melayu lembu itu menjadi liability kepada parti melayu lembu..

Ada juga perwakilan dari parti lembu yang merayu kepada bapak  lembu supaya tidak mengadakan pilihanraya terdekat selagi isu lembu belum selesai ini boleh memungkinkan parti melayu lembu ini boleh kalah..

Bagaimana ketua wanita melayu lembu ini hendak menjawab persolan ini?
Ya sudah pasti ketua wanita melayu lembu ini tidak akan dapat menjawab persolan ini..kerana persolan ini datang dari audit negara bukan dari tomahan dari parti lawan..

Kalau keadaan ini berterusan ..maka kepala segala lembu akan mengambil bahagian dan pihak berkuasa digunakan untuk menutup semua persolan ini..

0 comments:

Design by CUPING MERAH Visit Original Post Cuping2 Template