banner umno warning

Ikutsama

STATS

Related Posts with Thumbnails

Saturday 9 April 2011

BLOGGER PEMBELA NEGARA TIDAK LAGI BELA NEGARA?


 RINTIHAN SEORANG BLOGGER PEMBELA UMNGOK...KESIAN!!
BERJUANG DALAM UMNGOK KALAU TAK DAPAT WANG APA ADA ERTI...KESIAN!!
BARU KO TAU UMNGOK KLENTONG KO SENDIRI..KESIAN!!!






 LINK DISINI

Penjelasan Kenapa Blog Ini Berhenti Beroperasi !!!
Masalah 1 - kewangan !

Masalah 2 - kewangan !

Masalah 3 - kewangan !

Masalah saya :

. Kereta dan rumah tertunggak.
Rumah saya hampir disita.
Bank menelefon bertalu-talu.
Ibubapa terpaksa bantu.
isteri terpaksa bagi pinjam duit.
Gaji pembantu rumah tidak dapat dibayar.
Duit minyak kereta pun tak berapa ada.

Orang fikir kita senang tetapi dalam hati menderita siapa kenang ?

Siapa mahu bantu kita berjuang jika orang sekeliling kita pun tidak peduli ?

Siapa yang mahu menolong sahabat ketika susah dalam berjuang ?



Maafkan saya. Saya sudah tidak larat nak menulis dalam keadaan tersepit macam ini.

Tulisan ini pun terpaksa dihasilkan selepas panggilan demi panggilan dari sahabat karib yang bertanya sehingga mereka turut menangis mendengar nasib saya sebagai blogger yang berjuang tetapi tidak dihargai.

Saya bukan tidak mahu berjuang tetapi saya sudah senak otak memikirkan jalan menyelesaikan masalah kehidupan yang melanda.

Saya tidak akan berhenti menulis ketika saya sedang mendapat hits 10 - 20 ribu sehari...

Tetapi saya terpaksa berhenti kerana masalah ini.

Saya akan kembali jika semua sudah kembali pulih !!!


terima kasih sahabat yang menanyakan keadaan saya. Saya akan ingat siapa yang ingat saya ketika menderita. Saya juga akan ingat siapa yang mudah lupa kawan-kawan selepas senang.

Iklankan di sini jika anda ingin membantu ! Saya tidak ada tauke yang ingin beri wang.

1 comments:

Unknown said...

Rupanya Nasib lu ngan nasib gua sama je blogger umano.Gua ingat lu blogger kerajaan lu dapat habuan rupanya sama saja.kalau begitu lebih baik berjuang untuk Islam dalam pas,walaupun tak dapat duit yang pasti dapat pahala jika betul caranya

Design by CUPING MERAH Visit Original Post Cuping2 Template