Ikutsama

STATS

Related Posts with Thumbnails

Sunday, 5 December 2010

bangkai sungguh sapa wat gambar ni...

2 comments:

1Crony said...

Elok lah tu! Dah tahu untuk menyakitkan hati, dok siar buat apa? Nak bagi golongan Hip Hop copy and paste? Baru kita sebagai orang Islam puas hati? Memang blog ni sdr punya, tapi laptop dan BB ni saya yang punya dan masuk pula link kegemaran saya... Ada akai ke?

ijoks2009 said...

Aku setuju dengan kenyataan 1Crony yang ni.
Patutnya gambar2 macam ni kita buat tak tahu aja,jangan sama-sama sebarkan.Kes ni sama macam kes penghinaan gambara Rasulullah s.a.w yang tak patut disebarkan.Kalau nak buat bantahanpun tak perlu siarkan gambar.

Design by CUPING MERAH Visit Original Post Cuping2 Template