Ikutsama

STATS

Related Posts with Thumbnails

Wednesday, 3 November 2010

tok guru gila!! kelaku macam syaitan..

haramjadah tol orang tua niii..nasib baik la aku xde kat situ...mau aku terajang ni!!
ini la akibatnya terlalu banyak makan duit haram umno..

video

4 comments:

Isa said...

Rasanya tak lama hidup tu bro... dah buang tebiat tu... tinggal berapa hari lagi jer...

ijoks2009 said...

Yang aku peliknya kenapa pemuda pas yang kononnya pembela u,amak,yang ada kat situ tak buat sesuatu, tengok saja ke.
yang kena serang tu MB bukan orang biasa.
kalau aku ada kat situ mmg sah badigol tu kena penampar free je

CUPING MERAH said...

mereka mesti jaga tatatertib...tk bleh buat benda yng keras nanti tk pasal2 masuk paper..ko tau je laa umno punya perangai..

hijabul crewz said...

salam..

inilah namanya tiada rasa hormat pada orang orang yang lebih berilmu...ish3...

Design by CUPING MERAH Visit Original Post Cuping2 Template