Ikutsama

STATS

Related Posts with Thumbnails

Tuesday, 19 October 2010

Pakaian Islam Ikut Kepala Hotak Dia

buat kengkawan buat masa ni saya tak sempat menulis blog...saya hanya copy cerita dari blog rakan-rakan seperjuangan yang mana agak menarik perhatian saya ,setidak-tidaknya blog saya tidaklah membeku...

Festival ini dirasmikan oleh wanita perasan dirinya number 1 in Malaysia,
lihat gambar - gambar dibawah















tudia Rosmah...

-ijoks2009-
Pakaian macam ni ikut Islam ke,budak sekolah pun tahu beza antara pakaian cara Islam dengan yang sebaliknya.

2 comments:

ss said...

salam
warisan yg digilap..

Anonymous said...

Komen: Islamic fashion???
jujur aku cakap... jahil bebeno..islam pakai mcm tu? patutlah budak2 skrg ni suka dedah sana..dedah sini..trend islam masuk neraka jahanam ni..yang haram dihalal, halal diharam!!! buka2, tayang tubuh tu islamik ka? islamik tu tutup aurat la bodoo...malu aku jadi org islam! xfikir ka apa pandangan org bukan islam tgk fesyen mcm ni? klu ni lah jd trend, bukan takat islamophobia..sundalpobia ada la..Taubat la wahai bangsaku..pemimpin2ku..jangan memalukan agama sendiri...='(

Design by CUPING MERAH Visit Original Post Cuping2 Template