banner umno warning

Ikutsama

STATS

Related Posts with Thumbnails

Wednesday 21 July 2010

Saya tidak berbohong-BOHONG




Kongsi 85Mufti Perak, Tan Sri Harussani Zakaria hari ini menafikan dakwaan dua naib presiden PAS bahawa kononnya beliau membuat fitnah serta melakukan satu pembohongan berhubung adanya pemimpin PAS dan Umno yang menemuinya untuk mendapatkan pandangan bagi menyatukan kedua-dua parti itu.

"Saya seorang mufti takkanlah saya nak membohong, cuma saya tak nak sebut nama orang yang bertemu dengan saya itu....jadi saya tidak membohong. Dia nak tuduh saya membohong itu dia punya pasal.

 Adun Titi Serong sebelum tu, mengiyakan, memang ada pertemuan antara Harussani dengan pemimpin PAS. Dia kata dia tau sapa pemimpin PAS yang tak dinamakan tu. Walaupun dia kata isi perjumpaan tu bukan pasai perpaduan Umno PAS. Tapi dia kata pertemuan tu memang dalam pengetahuan dia dengan siapa, bila dan dimana. Maksudnya, dalam bab ada pertemuan, memang Harussani tak berbohong.????????????????????

Adun Titi Serong bohong???

Mufti Perak, Tan Sri Harussani Zakaria pada Selasa menafikan dakwaan dua naib presiden Pas bahawa kononnya beliau membuat fitnah serta melakukan satu pembohongan berhubung adanya pemimpin Pas dan Umno yang menemuinya untuk mendapatkan pandangan bagi menyatukan kedua-dua parti itu.?????



YE KE MUFTI TAK BOHONG...KAH..KAH..KAH

SAYA SEORANG MUFTI TKKAN LA SAYA NAK BOHONG...KAH..KAH..KH

 LULUS LESEN JUDI ITU HARAM TAKKN SAYA NAK BOHONG..KAH..KAH..KAH.

SORANG LAGI KENA SUMBAT DALAM ISA DAN ISA SALAH DISISI ISLAM TKKAN SAYA NAK BOHONG...KAH..KAH..KAH

ANWAR DITUDUH LIWAT TAMPA BUKTI TAKKAN SAYA NK BOHONG..KAH..KAH..KAH

WOII!!! MUFTI PELAWAK MANA BUKTINYA MANA BUKTINYA KO TAK BOHONG!!


CUPING : BILA PAK MUFTI NAK JADI AHLI POLITIK

1 comments:

Anonymous said...

Yang ni UMNO suka dan memang budaya mereka... suruh MUFTA tu angkat sumpah bahawa dia tidak bohong di masjid.

Ya saya tak bohong, memang tak bohong, cuma ana ada sikit auta lah.

Design by CUPING MERAH Visit Original Post Cuping2 Template