banner umno warning

Ikutsama

STATS

Related Posts with Thumbnails

Tuesday 6 July 2010

'MESYUARAT CAWANGAN UMNO TAK DAK ORANG'...

Alkisah ...apa dah jadi dengan puak-puak Umno,buat mesyuarat Cawangan tak dak orang,buat ceramah lagi tak dak orang..mana perginya orang-orang Umno ni?


Baru-baru ini dua cawangan Umno satu di Wilayah Persekutuan dan satu lagi di selangor diberitakan terpaksa mengimport ahli Umno dari bahagian lain untuk mengadakan mesyuarat tahunannya akibat tidak cukup korum.

Dalam satu kejadian di Wilayah Persekutuan misalnya,seramai 80 ahli Umno dari salah satu bahagian di Selangor terpaksa di import untuk mencukupkan korum mesyuarat di Cawangan berkenaan.

Lebih memalukan setiap ahli Umno diimport berkenaan dibekalkan wang rm 20.

Jangan kata anli Umno di negeri PR pegang bermasalah tak cukup korum untuk bermesyuarat, di Negeri Johor yang dikatakan kubu kuat Umno pun sama tak dak orang bila mengadakan mesyuarat ataupun ceramah..

Yang ramai dalam umno adalah bebudak rempit ditepi jalan yang tak tau baca Al fathah yang dijadikan pengikut untuk meramaikan orang ataupun digunakan untuk mengganggu ceramah-ceramah PR..

Pernah berlaku di Plentong di mana ceramah DSAI di ganggu dengan CARA membakar mercun dan membuat bising dan satu lagi berlaku di Pasir Gudang dimana Umno membawa bebudak rempit untuk mengganggu ceramah Azman Sapawi, diberitakan mereka dihantar untuk menjadi 'pembalas' serangan kononnya' jika penceramah memfitnah Umno..

Tapi apa yang diberitakan bebudak rempit telah cabut terlebih awal apabila penceramah membuka tajuk kisah Rasullullah...DAN BEBUDAK NI MANA LA NAK DENGAR KISAH NABI LAGI PON KALAU DALAM DIRI BANYAK SETAN MANA BOLEH PI KAT CERAMAH AGAMA...PANASSSSSSS!!

CUPING : Umno memperkudakan bebudak untuk kepentingannya..

0 comments:

Design by CUPING MERAH Visit Original Post Cuping2 Template