banner umno warning

Ikutsama

STATS

Related Posts with Thumbnails

Sunday 30 May 2010

Geng katak panas Bontot..kah..kah..kah






Politik Malaysia dijangka akan bertambah panas berikutan kenyataan Dato' Seri Anwar Ibrahim bahawa beliau mempunyai cukup bukti bahawa ahli parlimen yang melompat disogok RM 2 juta dan ganjaran saham bernilai jutaan ringgit sebagai 'saguhati' kerana sudi menjadi wakil rakyat 'bebas'.


Semalam YB Bayan Baru, Dato Seri Zahrain Hashim melenting tak pasal-pasal dengan berkata akan menyaman DSAI jika namanya dikaitkan dengan mereka yang menerima habuan seperti yang dimaksudkan.

Mengapa Zahrain nak melenting dan mengelabah tak tentu pasal? Pepatah Melayu ada mengatakan siapa makan cili dia terasa pedasnya.

Kegelabahannya sekaligus seperti mengesahkan bahawa beliau antara mereka yang mendapat habuan. Jika Zahrain tak makan rasuah beliau tak perlu takut dan mengelabah.

Selama ni Bang Nuar releks korang gasak cukup-cukup ya..oh dah hilang kepercayaan pada pucuk pimpinan laa...ropanya korang sebat duit cukup-cukup yaa..

yang lain aku tak ler berapa heran sangat sebab muka pon macam penyamun tapi yang ni..kopiah tk pernah tanggal ni...aper?? ada duit ke kat dalam kopiah tu...


CUPING : Tahun 2008 aku paling minat ceramah dia ni....tak tau la pulak dia ni banyak masalah...

1 comments:

Akutaula said...

AKU TENGOK RUPA DIA ORANG PUN MACAM KATAK, YANG SATU MACAM KATAK MINYAK PANTANG DISENTUH ASHEK NAK KEMBONG BADAN JE, YANG SATU LAGI MACAM KATAK PISANG KALAU KAU PEGANG MESTI KENA KENCING, ITULAH SIFAT DIBALIK WAJAH.

Design by CUPING MERAH Visit Original Post Cuping2 Template