Ikutsama

STATS

Related Posts with Thumbnails

Saturday, 5 December 2009

KUANG HAJOR PUNYA BUDAK!!!

6 comments:

anak muallaf said...

Salam,
UMNO suka macam ni..pasai tu depa semua bisu katup mulut rapat.

La ni depa dok heboh doa Tok Guru pasai nak tutup perpecahan sesama depa..

baginda® said...

takdek keje len ke dorang nih..... kurang didikan nih! meh piat tinge sikit...

mountdweller said...

Dah tak lama nak mampus kot?

ijoks2009 said...

Bangang punya budak,
agaknya ini hasil didikan 1Malaysia

Akutaula said...

Itu la anak didik islam hadhari di negara 1MALAYSIA

Aa said...

Kalau Melayu Islam aku harap depa bertaubat.
Kalau bukan Islam aku harap moga moga depa akan sedarv kebenaran Islam lepas ni.
Ikut ati aku, aku terajang mampos je budak tu.

Design by CUPING MERAH Visit Original Post Cuping2 Template