banner umno warning

Ikutsama

STATS

Related Posts with Thumbnails

Friday 16 October 2009

PAS PASIR GUDANG SUDAH BOLEH BERBANGGA...

Diatas kerja keras AJK Pas Pasir Gudang,kini boleh menarik nafas lega apabila berjaya membeli sebuah bangunan tiga tingkat sebagai Pejabat Pas Pasir Gudang dan Pusat aduan untuk Dun Permas Jaya.
Kos tambah baik dan harga bangunan ini telah menelan belanja hampir rm 300,000 hasil sumbangan AJK dan juga orang ramai.


Bangunan ini dijangka dapat digunakan sepenuhnya pada January 2010,ia akan di rasmikan oleh Mursyidul Am Pas Tuan Guru Nik Abdul Aziz Nik Mat.


Tahniah!! untuk Pas Pasir Gudang...









6 comments:

melayujantan said...

APAKAH HUKUMNYA BERSEKONGKOL DENGAN PARTI KAFIR HARBI DAN TAKUT KAPADA KAFIR HARBI UNTUK MENEGAKKAN NEGARA ISLAM DAN HUKUM HUDUD ???????

APAKAH HUKUMNYA MENOLAK PELAWAAN BERBINCANG SESAMA ISLAM UNTUK MENCARI KESEPAKATAN , TETAPI MENERIMA PELAWAAN KAFIR HARBI YG MENGHINA ISLAM DAN BERPELUKAN DGN MEREKA SERTA TAKUT PULA KAPADA MEREKA????

APAKAH HUKUMNYA MELETAKKAN DENDAM PALING ATAS DARI TUNTUTAN UGAMA ITU SENDIRI ?????

CUPING MERAH said...

apa hukumnya mngatakan kafir kepada orang bukan islam..?

apakah hukumnya orang islam bersekongkol dengan musuh islam iaitu israel yang dilakukan oleh orang2 umno?

anarasa said...

http://perakbangkit.blogspot.com/2009/10/isu-haji-mantan-tpj-pas-perak-mantan-pj.html

Isu Haji A mantan TPJ PAS Perak, Mantan PJ PAS rembat kawasan balak

Siapakah Mantan KP PAS Perak? Tolonglah kami sebutkan namanya. Ni Pemuda PAS nak tanya? Mana duit balak tabung Pemuda PAS? Mana? Masyuk poket sendiri ka? Mana Mantan NKP menghilang? Mana duit balak?

Tuan Haji A, mantan TPJ PAS Perak? Mana duit balak untuk PAFA? 3 kompartmen tu!!! Dah rembat ker? Mantan PJ, camna boleh pakai mata belalang balik. Dulu kan dah nak bangkrup? Kenapa tidak dilantik semula?

Ni kami baru nak selongkar hal PAS dulu. PKR belum lagi! Siapa yang dapat bagi kek PKR? Kami tahu... yea...

Sekarang tahulah anda kenapa mereka berguling2 atas jalanan dulu. Semuanya kerana fulus. Kerana permohonan tanah tak sempat nak lulus lagi.... Ni belum lagi kami buka fasal bab pasiak.

DAP ni memang penyapu... Banyak betul disapunya.

anarasa said...

Dalam wawancaranya dengan Utusan Malaysia pada 5 Mac 2008, Dr Chandra berkata "Hubungan Anwar-Amerika sangat merbahayakan kedaulatan Malaysia"

Kata Dr Chandra, "Dia (Anwar) menjalinkan hubungan intim dengan golongan tertentu di Amerika Syarikat (AS). Rakyat Malaysia tahu tentang dasar luar AS yang begitu agresif mahu menguasai dunia seperti di Asia Barat. AS mahu kekal berkuasa ke atas laluan strategik di rantau itu. Anwar juga begitu akrab dengan golongan tertentu di AS, antaranya dengan bekas Timbalan Setiausaha Pertahanan yang juga bekas Presiden Bank Dunia, Paul Wolfowitz yang merupakan antara perancang utama Perang Iraq"

"Anwar juga menjadi Pengerusi Yayasan Untuk Masa Depan (Foundation For The Future) yang ditubuhkan dan dilancarkan oleh pentadbiran Amerika Syarikat yang kononnya untuk memperkenalkan demokrasi di Asia Barat.Yayasan itu ditubuhkan oleh kuasa tertentu untuk kepentingan mereka. Anwar terlibat dalam usaha ini. Dia mendapat sokongan media Barat dan pemimpin tertentu di Barat". katanya lagi.

8. Dr Chandra membantah penubuhan Suruhanjaya Antara Agama(IFC) yang dibelakang pertubuhan itu adalah badan yang menaja Anwar dari Jerman, Konrad Adenuer Foundation (KAF). Klik di sini

9 . Dr Chandra dalam wawancara dengan Akhbar Mahasiswa, Oktober 2004, menyeru agar rakyat Malaysia supaya jangan mendewakan peliwat sebagai seorang hero, kerana bertentangan dengan budaya dan agama masyarakat Timur.

Katanya “Sesetengah individu dalam masyarakat kita menganggap sesuatu yang datang dari Barat termasuk budaya homoseksual dan lesbian sebagai baik dan mulia. Kita terlalu mengagung-agung dan mendewa-dewakan budaya mereka. Mungkin juga kerana nilai-nilai yang sepatutnya menjadi pegangan kita semakin longgar dan dangkal,”. Klik di sini

10. Pada Dr Chandra, walaupun Anwar berkata dia mahukan wujudkan suasana Malaysia yang demokratik, tetapi tindak tanduknya sendiri membayangkan sebaliknya. Padanya Anwar seorang yang tidak demokratik dan sanggup menggunakan 'pintu belakang' semata-mata untuk menjadi PM. Klik di sini

anarasa said...

PEAARRRGGHHHH....

HEBATNYA IMAN BESAR PAKATAN RAKYAT..
MAKA TERSENYUM LAGI NIK AZIZ SEBAGAI MAKMUM DIBELAKANG....

CUPING MERAH said...

kwang-kwang..

korasa atau anarasa lu punya story umpama memecah pekong diri dan parti kamu sendiri...

jangan bawak cerita pemimpin kamu dan hanya menukar nama parti untuk dijadikan cerita..

setiap cerita kamu ..hanyalah rekaan semata-mata dan tidak dapat dibuktikan ...

tapi aku boleh buktikan setiap apa yang aku kata...

kenapa pemimpin umno bersekongkol dengan pemimpin israel..sedangkan negara islam lain menolak kerajaan israel...?

Design by CUPING MERAH Visit Original Post Cuping2 Template