Ikutsama

STATS

Related Posts with Thumbnails

Monday, 19 October 2009

BLOG PENCACAI UMNO KENA HACKED





MANA-MANA PENCACAI UMNO YANG BERMINAT UNTUK BLOGNYA DI HACKED KAN SILA SENARAIKAN BLOG-BLOG ANDA DISINI...KAH..KAH..KAH

1 comments:

GOMO said...

salam....
tak sangka aku yang kau ni tak BERANI. BACHOL. PENAKUT.LEMBIK. TAKDA TELOR.

tak pernah lagi aku tengok blogger dari pakatan pembangkang yang cuba nak hack blogg orang lain. kau seorang je yang menunjuk-nunjuk yang kau ni boleh hack blogg orang.

relax lah bro....relax...jangan kerana takut nak berjuang kau jadi tak keruan macam momok di tali gantung.

al banjari, perisik rakyat, mat saman kati, dan ramai lagi blogger hebat dalam pakatan pembangkang tak pernah cakap nak hack sana sini. kau seorang je....

buat malu je team pakatan pembangkang!!!

nasihat aku kau delete lah posting ni. posting ni je dah mengambar kan kau ni seorang yang takut berjuang!!! jangan buat malu blogger pakatan pembangkang yang lain lah!!!

kesian......telor takda..

Design by CUPING MERAH Visit Original Post Cuping2 Template