Ikutsama

STATS

Related Posts with Thumbnails

Wednesday, 2 September 2009

PAS disuruh bersedia mencari calon bakal Menteri Besar Johor...??


Dah dua hari aku fikirkan perkara ni,samada aku nak publish atau pun tidak cerita ni...
Aku mendapat perkhabaran yang menyatakan Pas dah boleh bersiap sedia mencari calon yang bakal menjadi menteri besar Johor....pehh!! memang sedap didengar..

Khabar angin ini bertiup slowly jerr..samada tak mau cerita ini tersebar meluas ataupun ramai yang menganggap tak lojik...tak lojik?sekarang macam2 boleh jadi...

Khabar angin ini adalah bisikan-bisikan dari pemimpin DAP Johor dan juga dari kalangan orang2 MCA dan MIC johor.

Kalaulah betoi..suko bonar den...tau kenapo?pasai ini tompat den...kah..kah...kah..

kat bawah den tarok senarai DUN Johor.....korang kira la sapa yang melompat....
kalau den kiro tak dapet nak pegang nagori

tak tau la pulak dia orang kira macammana...

klau dapat jawapan..komen ler sikit.. ya..


Johor

Barisan Nasional 50 | Parti Tindakan Demokratik 4 | Parti KeADILan Rakyat 0 | Parti Islam Se-Malaysia 2
No. Kawasan DUN Menjadi ADUN Mewakili Parti
N1 Buloh Kasap Othman Jais Barisan Nasional BN
N2 Jementah Lee Hong Tee Barisan Nasional BN
N3 Pemanis Lau Chin Hoon Barisan Nasional BN
N4 Kemelah Ayub Rahmat Barisan Nasional BN
N5 Tenang Sulaiman Taha Barisan Nasional BN
N6 Bekok Tan Kok Hong @ Tan Yi Barisan Nasional BN
N7 Bukit Serampang Tahir Mohd Taat Barisan Nasional BN
N8 Jorak Sharuddin Md Salleh Barisan Nasional BN
N9 Gambir M Asojan Muniyandy Barisan Nasional BN
N10 Tangkak Goh Tee Tee Barisan Nasional BN
N11 Serom A. Ghani Othman Barisan Nasional BN
N12 Bentayan Gwee Tong Hiang Parti Tindakan Demokratik DAP
N13 Sungai Abong Sheikh Ibrahim Salleh Parti Islam Se-Malaysia PAS
N14 Bukit Naning Abdullah @ Md Khalid Md Ali Barisan Nasional BN
N15 Maharani Mohammad Taslim Parti Islam Se-Malaysia PAS
N16 Sungai Balang Robia Kosai Barisan Nasional BN
N17 Semerah Ariss Samsudin Barisan Nasional BN
N18 Sri Medan Ahmad Zahri Jamil Barisan Nasional BN
N19 Yong Peng Lim Kee Moi Barisan Nasional BN
N20 Semarang Samsolbari Jamali Barisan Nasional BN
N21 Parit Yaani Ng See Tiong Barisan Nasional BN
N22 Parit Raja Ab Aziz Kaprawi Barisan Nasional BN
N23 Penggaram Koh Chai @ Koh Chee Chai Barisan Nasional BN
N24 Senggarang Ja'affar Hashim Barisan Nasional BN
N25 Rengit Ayub Jamil Barisan Nasional BN
N26 Machap Abd Hamid Abd Rahman Barisan Nasional BN
N27 Layang-Layang Onn Mohd Yassin Barisan Nasional BN
N28 Mengkibol Ng Lam Hua Parti Tindakan Demokratik DAP
N29 Mahkota Md Jais Sarday Barisan Nasional BN
N30 Paloh Hoo Seong Chang Barisan Nasional BN
N31 Kahang Vidyananthan Ramanadhan Barisan Nasional BN
N32 Endau Zainal Abidin Osman Barisan Nasional BN
N33 Tenggaroh Murukasvary S.Thanarajan Barisan Nasional BN
N34 Panti Baderi Dasuki Barisan Nasional BN
N35 Pasir Raja Adham Baba Barisan Nasional BN
N36 Sedili Rasman Ithnain Barisan Nasional BN
N37 Johor Lama Asiah Md Ariff Barisan Nasional BN
N38 Penawar Hamimah Mansor Barisan Nasional BN
N39 Tanjong Surat Harun Abdullah Barisan Nasional BN
N40 Tiram Maulizan Bujang Barisan Nasional BN
N41 Puteri Wangsa Abdul Halim Suleiman Barisan Nasional BN
N42 Johor Jaya Tan Cher Puk Barisan Nasional BN
N43 Permas Munusamy Mareemuthu Barisan Nasional BN
N44 Tanjung Puteri Adam Sumiru Barisan Nasional BN
N45 Stulang Mok Chek Hou Barisan Nasional BN
N46 Pengkalan Rinting Chia Song Cheng Barisan Nasional BN
N47 Kempas Osman Sapian Barisan Nasional BN
N48 Skudai Boo Cheng Hau Parti Tindakan Demokratik DAP
N49 Nusa Jaya Abd Aziz Sapian Barisan Nasional BN
N50 Bukit Permai Kamaruzaman Ali Barisan Nasional BN
N51 Bukit Batu Cheong Chin Liang Barisan Nasional BN
N52 Senai Ong Kow Meng Parti Tindakan Demokratik DAP
N53 Benut Hasni Mohamad Barisan Nasional BN
N54 Pulai Sebatang Tee Siew Kong Barisan Nasional BN
N55 Pekan Nenas Tang Nai Soon Barisan Nasional BN
N56 Kukup Md Othman Hj Yusof Barisan Nasional BN

1 comments:

Terjah semacam said...

salam...

entah benar entah tidak, KEMUNGKINAN BESAR dari mic n mca yg mungkin akan keluar dari taklukan BN. tpi mca n mic cuma ada 21 kerusi dun, kalau di tambah dgn kursi dun yg telah ada pd PR 6 kursi. baru ada 27 secara total. majoriti untuk berkuasa cuma perlu 2 je lagi dari umngok. kalau nak berkuasa pun . kalau lah kalau lah, ramai yang lompat menyokong PR, kita ttp kena pilihanraya semula. baru la gentelmen, kita jgn jadi mcm di PERAK. kita jangan ikut jejak2 umngok yg gila nak berkuasa. apapun, jika telah ditakdir kan oleh allah swt, PR mengambil alih tampok pemerintahan di johor n di pimpin oleh PAS dengar dasar ISLAM

Design by CUPING MERAH Visit Original Post Cuping2 Template