banner umno warning

Ikutsama

STATS

Related Posts with Thumbnails

Thursday 17 September 2009

MENGAPA UMNO JUGAK YANG BUSUK ?


 Tun Dr Mahathir Mohamad berkata beliau tidak sedih atau marah dengan cadangan seorang anggota MIC agar gambar beliau dikalung selipar.

Bekas perdana menteri itu berkata beliau tidak merasakan apa-apa dengan kecaman tersebut kerana "bukan saya jadi apa-apa".

Ini kerana kecaman itu datang daripada anggota parti lain dan iannya tidak merugikannya, katanya kepada
Sebaliknya, Dr Mahathir berkata, beliau amat sedih dan marah sekiranya kecaman datang daripada anggota Umno sendiri seperti yang pernah berlaku.

"Ini bukan kali pertama saya dikecam. Dulu orang dah lupa macam mana pemimpin Umno kecam saya.
Mengenai hasrat Sukumaran ingin menemuinya untuk memohon maaf, Dr Mahathir berkata: "Minta maaf tak apa, tak minta maaf pun tak apa. Bagi saya tak ada apa-apa. Saya yang sedih bila orang parti saya sendiri, orang yang duduk dalam kabinet saya sendiri kecam saya."

**Walau dikecam oleh parti MIC tetapi Tun Mahathir lebih marah kepada parti UMNO kenapa?



Mursyidul Am Pas Datuk Nik Abdul Aziz Nik Mat tidak membantah tindakan segelintir pemimpin DAP menghina Islam kerana parti itu bukan parti Islam dan kefahaman mereka terhadap Islam mungkin tidak mendalam. Sebaliknya menyalahkan sikap pemimpin Islam yang menolak ajaran Islam sehingga agama itu tercemar dan telah disalah ertikan kesuciannya oleh mereka yang bukan Islam.
Kata Tok Guru Nik Aziz….” DAP kalau hina Islam pasal dia bukan Islam. Yang orang Umno Islam tolak Islam itu lebih menghina Islam,” katanya 
Nik Aziz berkata untuk meningkatkan kefahaman DAP terhadap Islam, PAS sebagai rakan kepada DAP dalam pakatan pembangkang, mengambil pendekatan memberi penerangan kepada pemimpin pemimpin parti itu supaya mereka lebih memahami Islam. 

Walau dikatakan DAP menghina Islam tetapi Tok Guru lebih marah pada parti UMNO kenapa? 

KALAU DAH BUSUK MEMANG TETAP BUSUK...... ITULAH UMNGOK

6 comments:

Lin said...

SALAM MENYAMBUT SYAWAL YANG MULIA

SEMOGA ALLAH MENERIMA AMAL IBADAT SAUDARA SEPANJANG BULAN RAMADHAN SEMOGA ALLAH MEMBERI BIMBINGAN DAN RAHMATNYA KEPADA SAUDARA SEKELUARGA

SALAM

CUPING MERAH said...

ALHAMDULILLAH...SEMOGA DOA SAUDARA DIMAKBULKAN TUHAN..INSYAALLAH..

Anonymous said...

PAS LEBIH BUSUK SBB MENJAJA AGAMA MCM JAJA KUIH KAT PASAR MLM HEHEHEH

SELAMAT HARI RAYE BROO...

Anonymous said...

sebenarnya tgna terperangkap dgn muslihat jahat dap & pkr ,,,semoga tgna sedar dan insaf sebelum segalanya hancur dan musnah dek perancangan jahat dap & pkr.

CUPING MERAH said...

menjaja agama dah kira bagus..itulah kehendak islam..

Terjah semacam said...

salam, pelik la mamat umngok ni semua.hati mati,

Design by CUPING MERAH Visit Original Post Cuping2 Template