banner umno warning

Ikutsama

STATS

Related Posts with Thumbnails

Sunday 27 September 2009

GURUH SUDAH BERBUNYI..BELUM TAU HUJAN TAK JADI




Apabila guruh berbunyi(tok guru)maka kilat(aku)akan sabung-menyabung takkan hujan tak jadi..
kata-kata pembukaan.


Dah lama aku pendam hal ni,nak luahkan takut tok guru ada cara tersendiri untuk selesaikan masalah katak puru ini,dan nampaknya Tok Guru sudah bagi signal hijau untuk aku bersuara apabila kenyataan dari Tok Guru sudah pun berada dipasaran...


Mursyidul Am Pas, Datuk Nik Abdul Aziz Nik Mat mengulangi pendirian Kerajaan Negeri Kelantan sebelum ini bahawa Ahli Parlimen Pasir Mas, Datuk Ibrahim Ali perlu meletakkan jawatannya susulan dengan tindakan yang dilihat tidak sehaluan dengan parti tersebut.

“Saya minta dia keluar... yang melantik dia (bertanding di Pasir Mas) saya dengan bendera Pas. Bila (Pas) kawasan Pasir Mas minta dia undur, dia kena berundur. Duit yang dia makan tu tidak betul, sembahyang Tuhan tak terima,” katanya.


Terdahulu, Nik Aziz berkata, beliau tidak bimbang jika Ibrahim meletakkan jawatan, malah mencabarnya menguji kekuatan pengaruh politik dengan bertanding atas tiket Bebas dalam pilihan raya kecil. 

Benar kata-kata Tok Guru...


Sikatak Puru ini perlu meletak jawatan,kami tak perlukan orang macam kau ini..

DASAR TAK KENANG BUDI!!

Bukan nak mengunkit pasal Tok Guru menabur budi pada engkau wahai sikatak puru,cuma nak menuntut janji engkau sebelum menjadi calon..


MANA DIA JANJI ENGKAU WAHAI SIKATAK NAK BANTU PAKATAN RAKYAT?
MANA JANJI-JANJI ENGKAU YANG HENDAK BERJUANG BERSAMA TOK GURU?
KAU TAHU TAK KENAPA DUIT YANG KAU DAPAT TU TAK HALAL?


Kerana kamu telah memungkiri janji,kamu telah makan titik peluh orang lain yang berkerja keras siang dan malam dan menyumbang duit untuk pemilihan mu..


SUDAH LUPAKAH KAMU WAHAI SIKATAK PURU....
SUDAH LUPAKAH KAMU WAHAI SIKATAK ORANG KAMPUNG MENANGIS KERANA MEMPERJUANGKAN MU?


SUDAH LUPAKAH WAHAI SIKATAK,TOK GURU MENANGIS KERANA MU?


MEMANG KAMU TAK MENGENANG BUDI!!


SUDAH HAMPIR SETAHUN AKU BERJANJI DENGAN DIRI AKU,JIKA AKU MENEMUKAN MU,PASTI SEPATU AKU TERBANG KEMUKA MU....AKU BERJANJI DAN PASTI AKU AKAN TUNAI JANJI...

CUPING : Sesekali naik angin gak..




6 comments:

keraspedal said...

harap ditunai janjimu..tidak de sepatu mahal,selipar jepun pun jadilah...baling dua dua skali...

watasikadi said...

setuju dengan cuping merah. sikatak puru mesti letak jawatan. kalau berani cuba dulu tanding pakai tiket BN. kita tengok sepa yang kenaaa...hehe. mana katak puru berani. takkan katak pun ada yang pondan...

Anonymous said...

FATWA SEEKOR HANTU YANG PATUT DIHUMBANG KEDALAM LUBANG TANDAS...

“Saya minta dia keluar...yang melantik dia (bertanding di Pasir Mas) saya dengan bendera Pas. Bila (Pas) kawasan Pasir Mas minta dia undur, dia kena berundur. Duit yang dia makan tu tidak betul, sembahyang Tuhan tak terima” - Nik Aziz

Anonymous said...

FATWA SEEKOR ANAK HANTU.

SUDAH HAMPIR SETAHUN AKU BERJANJI DENGAN DIRI AKU,JIKA AKU MENEMUKAN MU,PASTI SEPATU AKU TERBANG KEMUKA MU....AKU BERJANJI DAN PASTI AKU AKAN TUNAI JANJI... CUPING KELABU ASAP.

akan ku tunggu berita gumbira ituuu..
ada berani kaaaaaa

anakmuaallaf said...

AKAK SETUJU DENGAN CUPING.KITA TUNGGU 21/2 THN LAGI.PRU 13 MACAMMANA SIKATAK NI NAK MINTA NYAWA POLITIK DGN TOK GURU ATAU BN?ATAU AKAN JADI KUPANG TEMBAGA..NAK SIMPAN DI MUZIUM PUN REJECT

hadie said...

SUDAH HAMPIR SETAHUN AKU BERJANJI DENGAN DIRI AKU,JIKA AKU MENEMUKAN MU,PASTI SEPATU AKU TERBANG KEMUKA MU....AKU BERJANJI DAN PASTI AKU AKAN TUNAI JANJI...

Aku nak tunggu berita gembira ni.. Kenapa tak pergi jumpa dia sendiri je? Payah ka? Kalau dapat baling.. Mesti CUPING akan dianggap WIRA dikalangan loser..

kenapa tak boleh nak kerjasama dengan UMNO yang melayu dan islam.. tapi boleh kerjasama dengan DAP yang kafir yang dah jelas bukti perjuangan mereka nak jatuhkan islam??

Design by CUPING MERAH Visit Original Post Cuping2 Template