Ikutsama

STATS

Related Posts with Thumbnails

Monday, 24 August 2009

UMNO…”Pergi Jahanamlah Dengan Umno”apa niii…??.



Apa sudah jadi dengan Umno Permatang Pasir..itu hari pemimpin Umno menyalahkan satu sama lain,pasal calon haprak tu.


Lepas tu bergaduh dengan penyokong Pas,pasal spanduk pengundi hantu Pas.


Ini hari bergaduh lagi sesama sendiri ,antara penyokong Umno dengan penyokong Umno,lain sebab tak ada,pasal calon haprak tu jugak.


Yang bestnya ada sorang, orang kuat(umno) kat situ, agaknya apa yang jadi perang mulut sesame sendiri sehinggakan orang kuat tu mengeluarkan perkataan "pergi jahanamlah dengan umno" aiikk..ni kira tiru tok guru nii...kah..kah..kah..

umno-umno.. ngape la tak pilih calon yang bersih,tak ada la sampai bergaduh sesama sendiri..

calon bersih?

Umno ada ke calon yang bersih?

Setahu aku semuanya hampeh...kah..kah..kah..

dasar plastik mana ada calon yang bersih...wakahkahkah!!!

3 comments:

zali said...

sebut tentang plastik...

saya amat setuju kalau semangat
perjuangan umno tu di ibaratkan
macam plastik.

memang liat...memang totok.

tak percaya baca ni :
http://museo.cannon.com/museone
/UKmuseo/stori
/storia2UK.asp?decenpass=

CUPING MERAH said...

adress hantu ke ko bagi ..kosong jer..

kassim pantalon said...

sebersih SALLEH sixty thousand dollar man.

Design by CUPING MERAH Visit Original Post Cuping2 Template