banner umno warning

Ikutsama

STATS

Related Posts with Thumbnails

Wednesday 19 August 2009

TUHAN ISA UNTUK KRISTIAN JER....


Aku ingatkan agama kristian je yang bertuhankan ISA,rupanya ada lagi manusia agama lain yang yang mempercayai ISA itu tuhan mereka yang boleh menyelamat dan menjaga keamanan negara.

Mereka ini mengaku bahawa mereka adalah dari kalangan orang-orang islam,tetapi mereka berbeza kepercayaan,.kalau orang itu betul-betul orang Islam sudah pasti mereka mempercayai Allah adalah tuhan mereka.Tetapi sebaliknya mereka mengaku Islam tetapi lebih mempercayai ISA adalah tuhan mereka.ISA lah yang akan menyelamat dan mengekalkan keamanan negara.

Berbeza dengan orang islam yang mempercayai ALLAH adalah segala-galanya yang menyelamat dan juga yang boleh menghancurkan negara.

Begitu kuat kesan pengaruh yahudi ini,sehinggakan orang yang mengaku dirinya islam tetapi masih terbawa-bawa kepercayaan bahawa ISA adalah tuhan mereka.Kalau tiada ISA,negara akan huru-hara dan kacau bilau.

Kerana ISA ini mereka sanggup menangkap dan megurung orang yang tak bersalah,tampa di beri peluang untuk membela diri dan dibicarakan dengan seadil-adilnya.

Kenapa orang-orang ini ditangkap?

Sebabnya mereka ini dari kalangan orang-orang Islam yang tidak sehaluan dengan mereka,dan orang-orang islam ini lebih mempercayai ALLAH daripada mereka yang lebih mempercayai ISA.


Firman ALLAH (mahfumnya)
sesungguhnya ALLAH menyuruh kamu supaya menyerahkan segala jenis amanah kepada ahlinya(yang berhak menerimanya) dan apabila kamu menjalankan hukum diantara manusia,hukumlah dengan adil,sesungguhnya ALLAH memberi pengajaran yang sebaik-baiknya kepada kamu,sesungguhnya ALLAH sentiasa mendengar dan lagi melihat (surah an-nisa ayat 58)

WALLAHUALLAM...

4 comments:

Unknown said...

ISA=isa hmm,mana dapat idea ni

Na'im Nikmat said...

UMNO bertuhankan nafsu dulu,kini dan selamanya

CUPING MERAH said...

edea datang tu..bila mca tolak hudud

zali said...

tak relevan!

Design by CUPING MERAH Visit Original Post Cuping2 Template