banner umno warning

Ikutsama

STATS

Related Posts with Thumbnails

Sunday 9 August 2009

TOK GURU

Apabila tok guru menolak kerajaan perpaduan,maka ramailah juak-juak umno dan pencacai taik umno menghina dan mencerca tok guru,mereka menganggap tok guru merosakkan perpaduan orang islam.

sebenarnya mereka kecewa,lamaran mereka ditolak mentah-mentah oleh tok guru,mereka mengharap sangat diwaktu ini tok guru bersama nereka bagi memulihkan balik kekuatan mereka yang semakin lemah.

kalaulah tok guru menerima mereka,sudah pasti nama tok guru akan dijulang tinggi melangit didada akhbar,dimedia elektronik dan diwarung-warung kopi pasti tak akan kering gusi memuji-muji tok guru,tapi sebaliknya apabila tok guru menolak mereka..maki hamun yang tok guru dapat.Inilah manusia bernama umno sanggup menghalalkan cara demi kepentingan mereka.

tok guru tahu kenapa mereka(umno) ini memerlukan tok guru..ya waktu tersepit macam ni barulah mereka ingat.. tok gurulah segalanya,malangnya tok guru lebih bijak menilai mana satu kaca dan mana satu intan.

Mereka ini (umno) mudah lupa diri,semasa mereka senang dahulu apa yang mereka lakukan pada tok guru tak mudah untuk tok guru lupakan..mereka perambat tok guru macam anjing,mujurlah anak-anak buah tok guru yang ada keberanian dan yakin dijalan allah membuat benteng dan menyelamatkan tok guru,sampai tok guru sendiri tak tau samada orang yang melarikan tok guru itu penyelamat atau di tangkap.

betapa keji orang umno ini,tok guru hanya dijemput untuk ceramah agama islam dan islam adalah agama mereka juga...kenapa mereka ini(umno)bertindak sebegitu rupa?

dan disini kita tahu bahawa walaupun mereka(umno)beragama islam tetapi mereka menolak islam,mereka menolak hukum Allah,mereka mahu agama islam ini mengikut citarasa mereka bukan mereka ikut citarasa islam mengikut alquran.

sekarang kapal umno dah nak tenggelam,maka mereka akan berpaut pada sesiapa sahaja teruma tok guru yang memperjuangkan islam, sudah tentu kelebihannya pada orang melayu.

walaupun begitu,mereka masih angkuh dan sombong dengan mengatakan kapal kami masih kuat,enjin dah tukar baru buatan monggo,tetapi hakikatnya mereka tahu bahawasanya kapal mereka itu akan karam tidak lama lagi.

kami sebagai pendokong tok guru,akan sentiasa dibelakang tok guru..kami akan tentang habis-habisan sesiapa yang menghina agama suci Allah dan tok guru.

WASSALAM…..

4 comments:

Unknown said...

Keh,keh,keh.Love you full
http://rubbertapperz.blogspot.com/

blog sahabat

Unknown said...

Keh,keh,keh.Love you full
http://rubbertapperz.blogspot.com/

blog sahabat

Anonymous said...

kah..kah..kah..

ko bleh masuk raja lawak sebab xtau beza mana Islam yang betuiiiiii..

kah..kah..kah...

CUPING MERAH said...

bagi ko islam hadari yang betulya..
waaaaaaa...

Design by CUPING MERAH Visit Original Post Cuping2 Template