Ikutsama

STATS

Related Posts with Thumbnails

Tuesday, 4 August 2009

LAGI CITER PASAL "TAKDAK TELOQ??

yang takut dah lari... ada ker yang berani?!
hua hua hua... takut katakan takut... jangan bagi alasan bodoh yang bukan bukan. ketua geng biru karat "permatang pasiaq" rupa-rupanya pengecut orangnya. apa maknanya perjuangan hang selama ini?. bila dah tiba masa nak dicalonkan jadi YB... terkencing terberak pulak dalam seluag... takuuuttt...


Ketua Umno bahagian Permatang Pauh, Datuk Abdul Jalil Abdul Majid secara terbuka mengumumkan akan menolak jika dicalonkan bertanding mewakili BN dalam pilihanraya kecil DUN Permatang Pasir.
Menurutnya, dalam ucapan tersebut, Abdul Jalil berkata beliau tidak mahu menjadi calon kerana mahu memastikan ahli Umno di bahagian itu bersatu dalam menghadapi pilihanraya kecil tersebut.
malaysiakini

untuk memastikan ahli biru karat bersatu? hua hua hua... keh keh keh... alasan kukuh! daripada kalah teruk, baik bagi alasan kukuh macam ni! hahaha...

bila ketua dah kecut teloq... anak-anak buah cuba cadangkan pulak anak muda. anak muda memang hebat. tenaga pun kuat. kalau sergah... orang tua pun boleh rebah. ciri macam inilah yang dicari-cari.

last-last... cikgu juga yang dicari.

Ketua Pemuda Umno Permatang Pauh, Mohd Zaidi Mohd Said, seorang guru, adalah antara calon pilihan untuk mewakili BN dalam pilihanraya kecil DUN Permatang Pasir, kata exco Pemuda Umno, Nazir Hussin Akhtar Hussin.

"Saya mencadangkan kepada Ketua Pemuda (Khairy Jamaluddin) supaya menyerahkan nama Cikgu Zaidi kepada (Ketua Perhubungan Umno Pulau Pinang) Datuk Seri Ahmad Zahid Hamidi."Cikgu Zaidi berkemampuan (untuk menjadi calon)," kata Nazir Hussin.
malaysiakini

sanggup ker cikgu meletak jawatan?... ini memang kambing hitam. percaturan yang boleh meremang bulu kaki. silap-silap merana hidup di dunia.

ramai calon biru karat dah kena. di kuala terengganu... dari seorang timbalan menteri sekarang dah gigit jari. di ijok selangor... PRK dulu... menang sekejap jer... pas tu kalah pulak dalam PRU12 hari tu. sekarang juga gigit jari jemari.

kini cikgu zaidi... mungkin lepas ni gigit kaki. kalah dan tak jadi cikgu lagi... ada berani ker bro zaidi?

MOTOR CABOK

1 comments:

baŹ›inda® said...

hahahahaahaharamjadah umngok

Design by CUPING MERAH Visit Original Post Cuping2 Template