banner umno warning

Ikutsama

STATS

Related Posts with Thumbnails

Friday 7 August 2009

GULA TAK ADA...KEMANA?

Seludup gula
1)GEORGETOWN: Polis Marin Wilayah Utara mematahkan cubaan menyeludup keluar lapan tan gula pasir bernilai RM14,000 ke Indonesia selepas menahan sebuah bot di perairan Pelabuhan Pulau Pinang dekat Pangkalan Weld di sini, kelmarin.


2)TUMPAT: Unit Pencegah Penyeludupan (UPP) Kelantan merampas lebih 1,200 kilogram tepung gandum dan gula ketika barangan kawalan itu cuba diseludup ke negara jiran dekat Simpangan di sini, petang kelmarin.

3) TAWAU: Cubaan seorang juragan asing untuk menyeludup keluar 1,200 kilogram gula pasir dari negara ini ke negara jiran, gagal apabila beliau yang sedang dalam perjalanan menuju ke arah kawasan laut Sungai Nyamuk, Indonesia ditahan oleh Polis Marin Tawau pada Selasa lepas (20 Januari 2008).

4)KANGAR – Sebanyak 23.8 tan metrik gula bersubsidi yang disorok dalam sebuah gudang di Jejawi dekat sini disita oleh sepasukan anggota penguat kuasa Kementerian Perdagangan Dalam Negeri, Koperasi dan Kepenggunaan (KPDNKK) kelmarin.


kah kah kah…. esok mesti ada umngok tulis …. gula tak baik untuk kesehatan…. orang eropah tak makan gula…. gula di malaysia lebih murah dari di zurich… lebih murah dari di tokyo…. lebih murah dari di stockholm….tak percaya sila tunggu…. mesti ada ngok yang tulis cerita macam ini dalam malaysia….. kah kah kah

AKU TK NAK BAGI PANDANGAN,AKU NK KORANG YANG BAGI PANDANGAN KENAPA ARTIKAL MACAM LEH KLUAR?

3 comments:

Unknown said...

Banyak tuu..patutlah hilang ada jin sorok rupanya

Prof. Era Pasca said...

kuang-kuang-kuang bleum tambah yg dok bg kat manek urai aritu... harharhar...

BUJANG SUSAH said...

Wakakakkaa.... jin rosmah la ni yg sorok..

Design by CUPING MERAH Visit Original Post Cuping2 Template