Ikutsama

STATS

Related Posts with Thumbnails

Wednesday, 22 July 2009

Ceramah UMNO: Metowasi..?


Poster ni ditampal dekat rumah aku, masa tu aku nak kuar pergi kerja. aku baca ayatnya pas tu aku ketawa sendiri. "Metowasi" tu apa..? tapi aku tak boleh nak gelak jugak masa tu takut-takut perkataan tu betul (Metowasi) tapi mungkin aku tak tau.

Sampai dekat office, aku tanya semua member-member aku tapi sorang pun tak tau apebenda "Metowasi" tu.

Malam ceramah tu bini aku ajak la aku pergi tengok. fullamak... ramai betul... hampir 10 ribu orang datang. tiada minuman, tiada makanan dan tiada nyanyian malam tu... pure ceramah. panas betul telinga aku dengar tapi biasa la... ini politik ma...

*yang datang tak sampai pun 10 orang... aku tak sempat nak gelak, bini aku dah bantai gelak dulu... muakhakhakhakha...!!!

0 comments:

Design by CUPING MERAH Visit Original Post Cuping2 Template